Just det, global warming ibland undrar man.......
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Denna eviga kyla!
Collapse
X
-
Det mesta beror på solen. Det var istid i Sverige för runt 10 000 år sen. Undrar vad en miljökämpe hade sagt då när isen smälte. Kanske för att han eldade ved. Vikingarna på Grönland dog och svalt i hjäl på 1500 talet. Alltså ättlingar till vikingarna. På grund av att sommarklimatet blev kallare. Det har hela tiden vart olika. Miljövännerna tjänar ju sitt uppehälle av det hela just nu. Marinen försökte med ubåtar. När det var minkar och strömming. Dom hade taskigt med stålar.Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jimmyundra vad all den där effekten av växthus effekten är alla miljöaktivister snackar om
Så att växthuseffekten leder till semesterparadis är bara allmän missuppfattning, troligtvis leder den till en ny istid.
Men jag håller med xtc, att denna vinter har med detta att göra, är nog mindre troligt!_______________________________________
De morgenstond heeft goud in de mond
Kommentera
-
Ursprungligen postat av OlofMen jag håller med xtc, att denna vinter har med detta att göra, är nog mindre troligt!
Har ni inte sett "Day After Tomorrow"??? När det sker så kommer det bli kilometerhöga drivor med snö och så kallt att man fryses till stoder på ett par sekunder
Kommentera
-
Ursprungligen postat av CalleXHar ni inte sett "Day After Tomorrow"??? När det sker så kommer det bli kilometerhöga drivor med snö och så kallt att man fryses till stoder på ett par sekunder_______________________________________
De morgenstond heeft goud in de mond
Kommentera
-
Ursprungligen postat av CalleXHar ni inte sett "Day After Tomorrow"??? När det sker så kommer det bli kilometerhöga drivor med snö och så kallt att man fryses till stoder på ett par sekunder
Kommentera
-
Jag skulle på något vis vilja travestera sir Winston Churchill här men jag nöjer mig med att konstatera att vi är i början på början till fimbulvinterns förhöst. Men vi kan glädjas åt att det blir myggfritt här i Norden de närmaste eonerna.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Ja nu vill man verkligen få bort all j*vla is!!! Hela vårfiskesäsongen fryser ju inne nu känns det som, då fiskeförbudet på gädda å abborre träder i kraft 1 april i kalmarsund:-( Får väl hoppas det blir en bra HÖ säsong istället....- Öland, Kalmarsidan och Smålands insjöar -
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 077 visningar
1 gilla
|