Bilder - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bilder

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

[QUOTE=mandatory]Kände mig tvungen, dels för att de e satans tråkigt me Ambassadeur i 17 olika färger,
    Ambassadeurer är vackra i alla färger! Speciellt dom klassiska.vill gärna se mer bilder!
    Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

som sagt, halva nöjet är ju att hålla på med prylarna.. jag ser gärna folk som lägger upp lite bilder på sina prylar.. skoj att se vad folk fiskar med, sånt är jag intresserad av..

Kommentera

Tycker faktist Flodebanan kan ge sin vanliga kommentar "sök i forumet så hittar du en liknande tråd osv..". Men det kanske inte gäller saker som man själv bryr sig om...

Kommentera

Förövrigt så håller jag med med om att om man inte gillar en bild kolla inte på den! Så enkelt är det.

Kommentera

Ursprungligen postat av Hibbahubba
            ...att oftast har dom som lägger ut dessa bilder inte en rispa på sina vobbler...Vore ju nåt helt annat å få se en bild på en söndertuggad Buster Jerk nån gång ;-)

Det var någon som la upp en bild på en toppie när den var ny och sedan en när den hade varit med på en lyckad tur - helt söndertuggad - DET var häftigt!

Kommentera

Stackars farbror, har du ångest bara för att du inte får fiska HÖ på bra ställen som Kalkatraz?
              Rauk´n roll, jag vill se fler buster jerkar i alla olika vinklar, tuggade och otuggade, fota på och lägg i fotoalbumet.
              How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ursprungligen postat av Alessandro
                Stackars farbror, har du ångest bara för att du inte får fiska HÖ på bra ställen som Kalkatraz?
                Rauk´n roll, jag vill se fler buster jerkar i alla olika vinklar, tuggade och otuggade, fota på och lägg i fotoalbumet.

Ingen som helst ångeast, gubben... Har konstaterat jag inte trivs här... -Set me free

Kommentera

Produkter

Ursprungligen postat av mandatory
                  De finns tydligen folk som aldrig tröttnar på att lägga ut bilder på allt skit va en draglåda kan innehålla...blir så satans trött!

Tycker att det kunde vara schysst om alla som lägger ut bilder på jerkar, rullar spön och dylikt kunde göra det under menyn produkter istället? Då kan man ju också skriva hur produkten fungerar och även fördelar och nackdelar. Jag personligen har inget emot att det ligger under fotoalbumet men lägger du det under produkter så har andra lite nytta av det också.

//Fred

Kommentera

Ursprungligen postat av toxs
                    Tycker att det kunde vara schysst om alla som lägger ut bilder på jerkar, rullar spön och dylikt kunde göra det under menyn produkter istället? Då kan man ju också skriva hur produkten fungerar och även fördelar och nackdelar. Jag personligen har inget emot att det ligger under fotoalbumet men lägger du det under produkter så har andra lite nytta av det också.

//Fred
                    Jag gillar din tanke.
                    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Ska jag vara ärlig så har jag blivit trött på fiskar istället för beten.
                      Man har ju redan sett allt. :>
                      Kan säga att jag oftast hoppar fiskarna och kollar på alla nostalgibeten osv.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 021 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art