De finns tydligen folk som aldrig tröttnar på att lägga ut bilder på allt skit va en draglåda kan innehålla...blir så satans trött!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bilder
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av mandatoryDe finns tydligen folk som aldrig tröttnar på att lägga ut bilder på allt skit va en draglåda kan innehålla...blir så satans trött!
EDIT; Kan inte ngt lägga upp en lite specialalbum med färgkarter för Buster Jerk, Zalt m.m
Typ som P-U gjorde med jiggkartansigpic
-
Ursprungligen postat av mandatoryDe finns tydligen folk som aldrig tröttnar på att lägga ut bilder på allt skit va en draglåda kan innehålla...blir så satans trött!En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.
Kommentera
-
Ett litet tips. Nästa gång du ser en bild du inte gillar, så kan du hålla för ögonen.
Surfar du med modem? Då är det ju mer begripligt om du laddar in bilder du inte vill se. Annars så kanske du ska se över dina surfvanor, och lära dig att gå till de sidor du vill se. Hoppa över sådant som inte verkar vara i ditt intresse.
Kommentera
-
Finns värre saker att klaga på.. Stör mig mycket mera på folk som klagar faktiskt.
Fiske är ju för många lika mycket prylbögeri som avkoppling. Klart det blir många bilder på sina kära ägodelar då.
För mig är det minst lika viktigt med prylar också har dock inte i närheten lika mycket pengar att slösa på fiske som alla andra här inne verka ha ...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av fogelbergär det okej med personliga angrepp bara för att man är guldmedlem?En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FlodebananHehe, det är fiskesnack uppi dagen...
EDIT; Kan inte ngt lägga upp en lite specialalbum med färgkarter för Buster Jerk, Zalt m.m
Typ som P-U gjorde med jiggkartan
Men sen var de ju för å hetsa lite oxå , blir alltid ett himla liv om nån känner sig träffad!
Kommentera
-
Nu har jag rensat några inlägg.
Har ni klagomål att framföra ta det via PM och inte i forumet!
Gäller ALLA (även guldmedlemmar)
Och som jag har skrivit i en annan tråd .... jag kommer att ordna upp lite i fotoalbumet men det tar ju sin lilla tid pga en hel del foton.
Man behöver inte lägga upp 2-> flera foton på samma sak från olika vinklar (det räcker med ett - välj själv det bästa eller så väljer jag åt dig)
Mvh
ModeratornSenast ändrad av Nikita; 2006-03-03, 22:38.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mandatoryKände mig tvungen, dels för att de e satans tråkigt me en komlett färgkarta på BJ, Ambassadeur i 17 olika färger, Jiggar i varenda färg...
Men sen var de ju för å hetsa lite oxå , blir alltid ett himla liv om nån känner sig träffad!En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 014 visningar
1 gilla
|