Man låter bli andras grejer helt enkelt...svårare är det inte, sen må det vara andras nät, fruar eller vad tusan som helst...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Folk som lägger ut nät i Mälaren
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Exxet Visa inläggHar du inte noterat detta än Byggarn ! ! !
Även om han har ett Nick som försöker ge sken av att han är Seriös så finns det inget seriöst i det han står för. Men alla har inte lärt sig skilja på rätt och fel, och min och din rätt, ont och gott mm. Man kan ogilla mycket, (som nätfiske vilket även jag gör) och man är inte rasist för att man ogillar invandring. Men när man tror att det egna ogillandet ger en rättigheter över andra så har man glidit ganska långt ut i det mänskliga träsket.
Placera vederbörande i detta fack:
[ATTACH=CONFIG]82148[/ATTACH]
Verkar mer ni som är fanatiker och tror dessa dammiga regler är "guds ord" och må man brinna i helvetet om man bryter dessa.
Lätt att leka bror duktig på ett forum men sedan bryter man mot en och annan regler ute på sjön. Jag vågar i alla fall erkänna de handlingar jag gjort för ett bra tag sen och stå för dem.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av K.B Visa inlägg....drog upp reven i soluppgången.
Kommentera
-
ibland blir jag riktigt fundersam...om en del nu anser sig ha så mycket mer under pannbenet så att man kan göra en korrekt bedömning att andra gör så förbaskat fel , varför funkar inte samma innehåll under samma pannben lika bra att göra en korrekt bedömning av vad man själv gör???Never let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SnöhästINGEN vet vad som är rätt å fel, hur mycke folk än försöker intala dig de.
Och några få försöker även rättfärdiga sitt orätta beteende med egna hemmasnickrade förklaringar och argument i sken av att vara en person av högre moral och vetande.
Visst hade han så rätt vår stora tänkare, Albert.Senast ändrad av Exxet; 2015-10-11, 22:36.Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Exxet Visa inläggOm du va lite mer insatt i den frågan skulle du inse att alla vet skillnaden på rätt och fel. Det är bara så att ett antal skiter i detta trotts bättre vetande.Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inläggSkulle jag inte totalt råskitit i ditt liv, som jag gör. Så skulle jag varit riktigt jävla rädd för ditt egna välmående.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Leon Visa inlägg..va?Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-02-15, 12:55 -
-
Svar till KEPWORTH Litiumbatteriav SpringarenSjukt att Svenska sportfiske butiker tar 10t för något man kan köpa för 2500kr, är det samma batteri...1 Foto
-
2025-02-17, 20:20 -
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
2024-11-17, 23:18 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 209 visningar
1 gilla
|