Danne67, jag fördömer inte någon sportfiskare. Men som jag har skrivet innan så mitt fiske ingen rekordjakt, varkan av stor fisk eller så mycket fisk som möjligt, utan jag åker ut och fiskar för mitt höga nöjes skull, kunna koppla av från vardagsslitet och jäkten får jag sedan fisk är bonus och är den sedan stor är det extra roligt.
Jag fiskar bara för att jag tycker det är roligt och utan prestationskrav på varken storlek eller fiskemängd.
För min åsikt om C&R se mina förregående inlägg på denna tråd.
Vill du fiska efter bara grov fisk eller många fiskar på dina fisketuterer så är det upp till dej helt och hållet, jag säger bara min åsikt inget annat. Alltså inget föredömmande hur du fiskar.
Jag trivs i mitt sätt att fiska och jag hoppas att du trivs i ditt sätt att fiska.
Tumlaren
Jag fiskar bara för att jag tycker det är roligt och utan prestationskrav på varken storlek eller fiskemängd.
För min åsikt om C&R se mina förregående inlägg på denna tråd.
Vill du fiska efter bara grov fisk eller många fiskar på dina fisketuterer så är det upp till dej helt och hållet, jag säger bara min åsikt inget annat. Alltså inget föredömmande hur du fiskar.
Jag trivs i mitt sätt att fiska och jag hoppas att du trivs i ditt sätt att fiska.
Tumlaren
Kommentera