Fy va trist! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fy va trist!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fy va trist!

Hallå där!

Varför är det så himla dålig stämning på det här forumet???

Framför allt i fotoalbumet: Ex: en liten kille visar stolt upp sin fina fångst; Kommentarer: "Fan va ful", "dåligt foto", "han orkar la knappt hålla upp fisken själv", "vikten lär ju vara överdriven" etc. etc. Jag kan personligen inte fatta hur f**n man kan klanka ner så på en liten kille som just fåt sin livs fisk!?

Vad tycker ni, ska man behandla framtidens sportfiskare på det här sättet! Vuxna människor!?

Någon som håller med?

(Tur att det finns andra forum...)

/"En mycket förbannad medmänniska"

jo det är mycket som det gnälls på här. Men det är väl bara o låta dom hållas dom växer väl upp snart. O e de inte bilden de e fel på så e de stavningen
    Som sagt skit i gnäll glina o fota på bara
    En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera

Det är ganska roligt att det alltid är ickereggade som klagar på stämningen här inne.
      Och kom i håg, Håll det enkelt...

Kommentera

Ursprungligen postat av GuTe
        Det är ganska roligt att det alltid är ickereggade som klagar på stämningen här inne.
        Jo det har du ju rätt i hehe. Fast visst är det mycket gnäll här men det är nog lite ironi med oxå.
        En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera

Ursprungligen postat av GuTe
          Skulle tro att personen är reggad men inte vågar stå för det han säger. Därför använder han /hon gästfunktionen.

Visserligen har han/hon helt rätt i det han/hon säger.
          Jag håller med dig till fullo. Men tyvärr så ligger avundsjukan till största delen i människans natur och det är svårt att göra nåt åt.

Kommentera

moretoft: tror dock det sällan handlar om avundsjuka när det gäller rättning av stavfel...
            Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Tycker faktiskt att vi alla kan tänka oss för... o sen det med att använda gästfunktionen..... jag tror inte det handlar om att ngn inte vågar stå för det som skrivs..... jag kan tycka att vissa kommentarer e bra för syrliga med andra kommentarer bara e så sköna.... antar att man får se imellan fingrarna.... tex kommentaren.... -han ser knappt ut o kunna lyfta den själv.

E inte det en förbannat bra kommentar.... jag menar hur många kan stoltsera med en fisk dom knappt kan lyfta själva ? tänk på det ni =)

En som vågar stå för det han tycker mvh Rasmus

Kommentera

Ursprungligen postat av Kiwi
                moretoft: tror dock det sällan handlar om avundsjuka när det gäller rättning av stavfel...
                Japp nu börjas det

Kommentera

Ursprungligen postat av Kiwi
                  Gör dig inte dummare än vad du är.
                  Nu var det väl inte bara stavfel det handlade om utan stämmingen i allmänhet? Hur folk klagar på andras fångster etc? eller du kankse kan tala om för mig hur det var för du verkar vara en kille med koll.

Kommentera

Jag är lite av en filosof. Men, det hör ju till mitt yrke. Jag läste om en Zenbuddist för ett tag sedan. Jag tänker alltid på denne mans ord varje morgon. Han sa:

En person som endast tänker gott och talar gott om andra är en god människa. Vad kan vi då säga om dom andra...

Tänk er för hur ni vill bli ihågkommen av de andra den dag ni bedömmer någon annan.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 181 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art
                    av .art