Ursprungligen postat av Ödlan
Visa inlägg
Till historian hör att hon har ett lite skruvat förhållande till sina katter. Hon har ingen kontakt till sin familj så katterna har fått bli ersättning. Det är siamesiska raskatter som blir skiträdda om du typ lyfter fingret. Hon stannade hemma på nyårafton bara för att dom blir rädda för smällarna. Hon blev så upprörd för toasitsen för att på allvar trodde att katterna skulle lyfta på locket (som var sprucket men ändå täckte toan) hoppa i och dränka sig. Dessförinnan hade de varit tvungna att öppna dörren till toan också. Det finns oändligt många historier. Hon har ett extremt problematiskt förflutet och jag har försökt hjälpa henne men det verkar som om hon inte vill bli hjälpt. Visst är det synd om henne men man kan vara en bitch även om det är synd om en. Det gör en inte till helig. Aint nuthin I can do, man.
Jävla skit-toasitsen måste ha kostat tio spänn på nåt polsk överskottslager. Har aldrig varit med att en toasits har pajat. Nåväl, jag gjorde mitt bästa. Toasitsen har jag ersatt med en sprillans ny för 400 spänn för övrigt.
Fan vad skönt att vara singel igen! I helgen ska det festas och fiskas!!!
Kommentera