Ingen som har några smaskiga storys från i helgen att berätta ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ingen som har några smaskiga storys från i helgen att berätta ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Ödlan Visa inlägg
    Om man är något mer nyanserad i sin analys så kan man sträcka sig till att tro att hon inte gjorde slut/kastade ut Brownie enbart pga det kraschade toalocket. Brukar vara en del andra händelser som föregår ett sådant beslut. För mycket fiskande etc....
    Nja ... Ödlan. Jag skulle våga påstå att du är mera spekulativ än nyanserad. Men faktum är att hon var på helspänn pga jobb och boendesituation. Men hon har en förmåga att låta yttre faktorer stressa henne i ett alarmtillstånd. Ett ganska osunt sätt att hantera problem. För eller senare blir man sjuk av sånt.

Till historian hör att hon har ett lite skruvat förhållande till sina katter. Hon har ingen kontakt till sin familj så katterna har fått bli ersättning. Det är siamesiska raskatter som blir skiträdda om du typ lyfter fingret. Hon stannade hemma på nyårafton bara för att dom blir rädda för smällarna. Hon blev så upprörd för toasitsen för att på allvar trodde att katterna skulle lyfta på locket (som var sprucket men ändå täckte toan) hoppa i och dränka sig. Dessförinnan hade de varit tvungna att öppna dörren till toan också. Det finns oändligt många historier. Hon har ett extremt problematiskt förflutet och jag har försökt hjälpa henne men det verkar som om hon inte vill bli hjälpt. Visst är det synd om henne men man kan vara en bitch även om det är synd om en. Det gör en inte till helig. Aint nuthin I can do, man.

Jävla skit-toasitsen måste ha kostat tio spänn på nåt polsk överskottslager. Har aldrig varit med att en toasits har pajat. Nåväl, jag gjorde mitt bästa. Toasitsen har jag ersatt med en sprillans ny för 400 spänn för övrigt.

Fan vad skönt att vara singel igen! I helgen ska det festas och fiskas!!!

Kommentera

Se där! Det fanns fler faktorer att ta hänsyn till...med facit i hand kan jag inte annat än att gratulera dig till din nyvunna frihet, för mycket problem i förhållandet gör ingen lycklig. Se till att sprida lite vildhavre i helgen också! Blir lite avis faktiskt...fiske och fest är sällsynt när man är småbarnsfarsa..
      Det måste vara fel djup, eller botten, eller hastighet,
      eller vind, eller vattenstånd, eller bete, eller plats, eller färg, eller temp, men det var iaf skönt att komma ut!

Kommentera

Ursprungligen postat av Ödlan Visa inlägg
        Se där! Det fanns fler faktorer att ta hänsyn till...med facit i hand kan jag inte annat än att gratulera dig till din nyvunna frihet, för mycket problem i förhållandet gör ingen lycklig. Se till att sprida lite vildhavre i helgen också! Blir lite avis faktiskt...fiske och fest är sällsynt när man är småbarnsfarsa..
        Jo, Ödlan. Jag har förstått att småbarn och fast förhållanden är kontrproduktivt för fisket och en del andra saker i livet. Det är därför jag drar mig så för att ta steget. Jag får väl få en sådan där gummibäbis som tonårstjejerna i USA får för att få känna på förädraskap så att de inte blir på smällen

Kommentera

Ursprungligen postat av Brownie Visa inlägg
          Hade en trevlig lördag kväll med flickvännen med bad och levande ljus. På morgonen när jag skulle knyta skorna för att gå så satte jag mig på toalettlocket. Det var gjort av billig plast så jag brakade rätt igenom! Min tjej kom in och blev skitförbannad för hon tror att katterna ska drunka i toan om där inte är något lock. Sedan slängde hon ut mig så igårkväll gjorde vi slut så in i helvete.

Så kan det gå.
          hm..slog sönder dasslocket igår,men inte f..n slängde hon ut mig.glömde att hon inte har någon katt...åker nog å köper ett gäng i mon! vill oxå fiska å festa.he he.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
          64 svar
          15 094 visningar
          1 gilla
          Senaste inlägg .art
          av .art