Sugen på att läsa nåt skoj ...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ingen som har några smaskiga storys från i helgen att berätta ?
Collapse
X
-
Ingen som har några smaskiga storys från i helgen att berätta ?
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/FiskesnackcomTaggar: Ingen
-
Var på Åland
Men pga strul med det mesta blev det bara fiske från stranden i 20 minuter. Hann dock prova mina nya mjuka storm attrapper.
5 kast , två gäddor på men har inte lärt mig hur de ska göras mothugg med än , någon som vet? Det är modellen wildeye på
Legendary Classic hard baits to cutting edge soft plastics, Storm® lures offer anglers a wide variety of premium fishing lures to turn a day of fishing into a day of catching. Reliable performance and unmatched value, Storm knows for the best success you need to “Think Like A Fish.”
Rör sig tamefan precis som en fisk så rätt hanterat tror jag det kan bli succé. Som dt var nu så bet gäddf*n bara sönder kroppen så jag fick sitta med lödkolv och fixa ihop den...
Oerhört tacksam för tips om hur den används.Nån dag ska jag ha en gädda på >15kg om jag så ska dö på kuppen
Kommentera
-
Hade en trevlig lördag kväll med flickvännen med bad och levande ljus. På morgonen när jag skulle knyta skorna för att gå så satte jag mig på toalettlocket. Det var gjort av billig plast så jag brakade rätt igenom! Min tjej kom in och blev skitförbannad för hon tror att katterna ska drunka i toan om där inte är något lock. Sedan slängde hon ut mig så igårkväll gjorde vi slut så in i helvete.
Så kan det gå.
Kommentera
-
Du skulle ha dränkt katterna innan du blev utslängd så att det var mer värt. Gött att du satte na på plats iaf. Så in i helvete
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Brownie Visa inläggHade en trevlig lördag kväll med flickvännen med bad och levande ljus. På morgonen när jag skulle knyta skorna för att gå så satte jag mig på toalettlocket. Det var gjort av billig plast så jag brakade rätt igenom! Min tjej kom in och blev skitförbannad för hon tror att katterna ska drunka i toan om där inte är något lock. Sedan slängde hon ut mig så igårkväll gjorde vi slut så in i helvete.
Så kan det gå.Ålands bästa fiskebutik, helt enkelt!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Brownie Visa inläggHade en trevlig lördag kväll med flickvännen med bad och levande ljus. På morgonen när jag skulle knyta skorna för att gå så satte jag mig på toalettlocket. Det var gjort av billig plast så jag brakade rätt igenom! Min tjej kom in och blev skitförbannad för hon tror att katterna ska drunka i toan om där inte är något lock. Sedan slängde hon ut mig så igårkväll gjorde vi slut så in i helvete.
Så kan det gå.Det måste vara fel djup, eller botten, eller hastighet,
eller vind, eller vattenstånd, eller bete, eller plats, eller färg, eller temp, men det var iaf skönt att komma ut!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ödlan Visa inläggOm man är något mer nyanserad i sin analys så kan man sträcka sig till att tro att hon inte gjorde slut/kastade ut Brownie enbart pga det kraschade toalocket. Brukar vara en del andra händelser som föregår ett sådant beslut. För mycket fiskande etc....Jag skjuter hellre själv än ser polarna missa!!!!!
http://www.kingofmälaren.se/
http://xn--kingofmlaren-mcb.se
www.huntyardberras.com
www.bjerks.se
http://leech4you.se/
Fångstgaranti
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 015 visningar
1 gilla
|