P-U, visst helt rätt. Vi hörs vid nån pöl he he.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Jiggspö ångest
Collapse
X
-
He HE HE era muppar!!! Kul att ni gillar dragon Pro selection spöna...jag älskar dem personligen. till jigg ska spön vara styva. inte töntmjuka som SGS eller serious one......men det är klart de flesta på detta forum är ju super gamla eller super nybörjare eller saknar koll hekt och hållet....DE È LUNGT; DE È BA Å HÅLLA SPÄNT...
Kommentera
-
Jag tycker vi tackar Pålacken för ännu ett intelligent inlägg i debatten. Dom börjar bli så pass många nu så man kanske borde sammanställa dem i en bok?
Ursprungligen postat av PålackenHe HE HE era muppar!!! Kul att ni gillar dragon Pro selection spöna...jag älskar dem personligen. till jigg ska spön vara styva. inte töntmjuka som SGS eller serious one......men det är klart de flesta på detta forum är ju super gamla eller super nybörjare eller saknar koll hekt och hållet....
Kommentera
-
P A:s kompis
Ursprungligen postat av WizkidJag tycker vi tackar Pålacken för ännu ett intelligent inlägg i debatten. Dom börjar bli så pass många nu så man kanske borde sammanställa dem i en bok?
Kommentera
-
Någon som kan rekomendera ett team dragon spö om man använder sig mestadels av 10,14,25 grams jiggskallar. (största jiggen med skalle 40 gram som inte används allt för ofta, men ibland).
idér?
DRAGON - sprzęt wędkarski najwyższej klasy! Zapraszamy na naszą stronę i do zapoznania się z najnowszą ofertą na sezon 2024!
Har de en ny hemsida också?
Kommentera
-
Jag hade först ett berkley sceletor 7 fot som jag var grymt nöjd med! Synd att de gick av i ett mothugg bara så jag reklamerade det. Kunde inte vänta på ett nytt (5 v) så jag böt "upp" mig till fladen maximus im10, också det 7 fot. Roligt nog gick det också av i ett mothugg. Spöt var ok men låååångt ifrån lika trevligt som sceletor och då kostar det typ 600 kr mer. Vid nästa reklamationstillfälle gick jag i nya banor och var ute efter ett shimano speedmaster 9 fot ul 5-12 gram vilket jag köpte. Riktigt skönt det också men tanken på sceletor finns kvar. Kör nu med speedmastern och en symetre 750, grymt set att drilla och kasta. På med de tunna wooframtafsarna bara och en liten vobbler eller jigg, slår aldrig fel. Gädda som abborre drillar med stor njutning!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av osynlig_fisk Visa inläggNågon som kan rekomendera ett team dragon spö om man använder sig mestadels av 10,14,25 grams jiggskallar. (största jiggen med skalle 40 gram som inte används allt för ofta, men ibland).
idér?
DRAGON - sprzęt wędkarski najwyższej klasy! Zapraszamy na naszą stronę i do zapoznania się z najnowszą ofertą na sezon 2024!
Har de en ny hemsida också?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av osynlig_fisk Visa inläggtack för ditt svar,
18-42 låter som ett riktigt gäddspö, men som ni säger kanske de är "fel märkta". Får försöka hitta en butik som säljer dessa.
Fiskar i huvudsak med 10-20 gramsjiggar och ibland 40. Kastar du dem lätt?
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-02-15, 12:55 -
-
Svar till KEPWORTH Litiumbatteriav SpringarenSjukt att Svenska sportfiske butiker tar 10t för något man kan köpa för 2500kr, är det samma batteri...1 Foto
-
2025-02-17, 20:20 -
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
2024-11-17, 23:18 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 238 visningar
1 gilla
|