Jag tycke att d har blivi så dåli stämning på detta skitforum, varför är det så? Alla är så bögiga och töntiga och bara klagar för att dom inte själv får någon fisk, jag tycker att ma n bode kicka bort nåpra som typ flodebanen och andre idioter.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
stäming
Collapse
X
-
Helt fel säger jag!Ursprungligen postat av Unregistered fredsvännenJag tycke att d har blivi så dåli stämning på detta skitforum, varför är det så? Alla är så bögiga och töntiga och bara klagar för att dom inte själv får någon fisk, jag tycker att ma n bode kicka bort nåpra som typ flodebanen och andre idioter.
Visst kan det anses lite töntigt att klaga på andras fångster och foton, men det är alldeles för få på detta forum som är genuint bögiga!
Sen vet jag inte om man kommenterar bilder annorlunda om man har en viss sexuell läggning men en sak är säker: omväxling förnöjer
Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
ööhhhhhh!!!!!
Utgår ifrån att detta inlägg från vår vän "Unregistered fredsvännen" är ett, låt vara ganska plumpt, försök att få igång en diskussion om folks ofta omotiverade kommentarer/påhopp i detta forum. Om detta inte var ett sådant försök kan kanske lite självrannsakan vara på sin plats.Ursprungligen postat av Unregistered fredsvännenJag tycke att d har blivi så dåli stämning på detta skitforum, varför är det så? Alla är så bögiga och töntiga och bara klagar för att dom inte själv får någon fisk, jag tycker att ma n bode kicka bort nåpra som typ flodebanen och andre idioter.
//Tantor[FONT=Verdana]><(((*> Bara döda fiskar flyter med strömmen ><(((*>[/FONT]
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
|
7 svar
1 522 visningar