Hur e isen runt Mörkö? Stavbo, kaggen, järnafjärden, nån som har varit ute på dessa fjärdar?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Isen runt mörkö
Collapse
X
-
Funderade faktiskt på samma sak men det lutar åt någon insjö i helgen trots allt. Ska bli lite blåsigt imorgon nämligen ...C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
-
Ursprungligen postat av BergmanFunderade faktiskt på samma sak men det lutar åt någon insjö i helgen trots allt. Ska bli lite blåsigt imorgon nämligen ...
Ska själv ut men vet inte riktigt var har ett par ställen i tankarna.
Lör eller sön?
//JOmdöme får man av erfarenheter, erfarenheter får man av dåligt omdöme.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BergmanFunderade faktiskt på samma sak men det lutar åt någon insjö i helgen trots allt. Ska bli lite blåsigt imorgon nämligen ...
Är gränsfall om man skall ismeta, ska bli -9 och 9s/m här i Botkyrka. Själv stannar jag hemma, det är varken kul för fiskaren eller fisken :-) . I början av nästa vecka lovar dom 0 gradigt.
Kom igen nu, ingen som har någon koll på isen runt mörkö?Greggan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TAMTAMStavbo ligger har varit där två helger nu men inget vidare fiske tyvärr och med kallfronten som kommer troligen inte nu heller men man vet ju aldrig....
mvhGreggan
Kommentera
-
Pimplar efter gösen i Stavbo inget ismete efter gädda kan inte uttala mej om detta men som sagt is finns utgår från Åby kvarn tror jag det heter lätt att känna igen 30 bilar isen svart av folk, dags att leta nytt och som tur är har jag det bara det blir ordentligt kallt ett tag good luck mvhI hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Ismetade framför allt efter Gädda men vi la några timmer på att meta efter Gös förra helgen vid Stavbo. Isen var bra, men dålig där det brukar vara dåligt (vråkar vid några uddar och en djup brant. Men fisket var dålig (Trots fullt utslag på fiskeklockan).
Förra helgen var isen mycket dålig vi ulfsundet och pålsundet.
I morgon är det det nog på tok för kalt och blåsigt.
Men det var för en vecka sedan och isen borde väl bara kunna ha blivit bättre.
Själv har jag "fiskeförbud" eftersom jag å tjejen ska flytta nästa helg.
//Ivman
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 290 visningar
1 gilla