Ursprungligen postat av Evert
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
göra egna sidoparavaner!?
Collapse
X
-
Jag kommer nog snart lägga ut en guide hur man kan göra en 99% kopia på Great White på cephalus.nu
Kommer innefatta ritningar, 3D skisser samt tillvägagånssätt. Här snackar vi ruskigt seriöst projekt (Kanaske lite för seriöst för att vara fair?)
Måste dock hinna testa dessa ordentligt innan man tar ut segern Har bara gjort två slit o slängexemplar än som fixades på 10röda...sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av EvertFörresten!
Har du sett Rp;s bilder på Great Whiten i albumet! Är nog smidigare att få ihop en sådan, om man har materialet!
Det är vad jag skall sysselsätta mig med på jobbet i helgen iaf!sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FlodebananJag kommer nog snart lägga ut en guide hur man kan göra en 99% kopia på Great White på cephalus.nu
Kommer innefatta ritningar, 3D skisser samt tillvägagånssätt. Här snackar vi ruskigt seriöst projekt (Kanaske lite för seriöst för att vara fair?)
Måste dock hinna testa dessa ordentligt innan man tar ut segern Har bara gjort två slit o slängexemplar än som fixades på 10röda...
Vad har du för tidsperspektiv innan du är färdig?Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KimbowFan Vad nice! väntar med spänning!
Vad har du för tidsperspektiv innan du är färdig?
Om allt går som det skall vågar jag sticka ut hakan och säga att dem kommer bli BÄTTRE än Great Whitesigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FlodebananHar två "testex" jag fixade på några minuter liggandes här hemma Men tänker vänta tills jag fått det jag nu beställt.
Om allt går som det skall vågar jag sticka ut hakan och säga att dem kommer bli BÄTTRE än Great WhiteVinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggJa ok, tack för svaren!
Blev en paniktrollingtur i dag på eftermiddagen så det köptes två nordicparavaner endå.
Saten vad dåliga dom var, orkade inte dra ut en westins jätte mer äm 5 meter från båten.
Blir till att bygga själv! Skall bli kul att springa ner till säveån och prova mig fram.
Hur långt sticker dina ut?
Jag tycker nordicparavanerna sög i alla bemärkelser!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Slith Visa inlägg
Jag var på väg att göra ett par av typen "Yellowbird" trots att jag egentligen ville göra ett par "Whitelake". Med den länken/ritning utprintad så tog den inte mer än 1 timme att göra ett par Whitelake till en kostnad av 90 kr för mini-scott utlösarna. Frigolit och aluminumplåt "hittade" jag nämligen i farsans verkstad...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggFör att kunna göra en bra kopia på GW med rundande kanter är det laserskuret som gäller...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 047 visningar
1 gilla
|