o suget efter vårens fiske är likaså hårt. man känner sig så jävla trött så man snart rammlar ihopp, Men, då går man in på webben o söker på www.fiskesnack.se o läser alla trådar o tittar på alla fina bilder o känner sig genast piggare
man tänker tillbaka på årets alla fångster , både stora o små. (iof så fångarjag ju inte så små oftast men endå). man går ner till gubben på hörnet o införskaffar sig lite nya beten, ser verkligen hur man krokar av alla firrar från den. sen finns det dem som totalt skiter i kylan o tar på sig overallen o knallar ut på isen med hopp om livet, . Här på fiskesnack så finns det många lirare som man blir glad när man hör deras rapporter o teorier, ta tex Bebest som verkligen verkar leva för fisket, även fast jag vet att många mer gör det, men man blir alltid lika glad när jag läser hans inlägg, han är helt enkelt en bra gubbe
ta inte illa upp, allt jag säger är att du att du är en eldskäl.. vill också tacka Bergman ... säger bara en sak GE ALDRIG UPP.... ha ett gott nytt år alla fisktokar

Kommentera