9 fot, 500 kr? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

9 fot, 500 kr?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ordet Besserwiesser är kanske ett vanligt utryck för dig. Ska det vara.
    Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Och sen hade inte PA sagt att Ron Thomson var skit eller Sjösländan. Utan dessa pisspön har jag som sagt ägt själv. Så blanda inte om korten.

Kommentera

Ursprungligen postat av elanen
        Och sen hade inte PA sagt att Ron Thomson var skit eller Sjösländan. Utan dessa pisspön har jag som sagt ägt själv. Så blanda inte om korten.
        Herregud, 4 inlägg för att tjafsa. Väx upp gubbe och kalla mig inte saker du inte vet själv vad det betyder, eller ens vet nåt om. Visst du får gärna fiska med plockepinnspön men rekommendera inte skiten till nån annan.Det skaffar dig knappast nån pluspoäng...

Jag citerar gubben...

"Felet med lågbudjetmärken. Att vissa kan hålla medans andra går av efter ett tag. Mitt Ron Thomson höll några gånger. Gick av tvärt. Snackade med PA. Han vet ju vad som gäller."

Är du full eller? Du skrev ju nyss skiten.
        Inget neggo åt P A, han är okej...

Kommentera

Unregistered 1 du verkar helt dum i huvudet och om du nu ska skriva hela tiden på detta fina forum som du förstör så kan du kanske Iafl registrera dig (eller så e du en rädd 10 åringsom inte vågar?) som användare eller vill du bara snacka skit om folk här på forumet?

Kommentera

Mister Fegis. PA, har nämligen skrivit här tidigare om dessa limspön. Därav mitt påpekande. Och det vet ju dessa som stadigt kollar här på Fiskesnack. Låter lite som du är i trotsåldern. Eller är du pryo hos nån redskapshandlare. Och fått nåt om bakfoten. Inget är konstigt med det jag skriver. Men vill man vrida till det så går det. Och det verkar ju vara din linje. Ta och lär dig om dessa bra spön som man kan böja till handtaget utan att knäckas. Titta på Rex Hunt så lär du dig nåt. Om alla skulle köpa dessa obrytbara spön skulle många redskapshandlare få problem med sin försäljning. Kanske inte så kul att då skrika ut att dom finns. Och vad ska alla skräpspön då ta vägen. Blir att lägga ner fabriker i Kina, Korea, Taiwan och med nåt undantag. Så på den vägen är det min vän. Skrivet av en av dej kalla besserWiesser.

Kommentera

Ursprungligen postat av Pike-Buster
              Unregistered 1 du verkar helt dum i huvudet och om du nu ska skriva hela tiden på detta fina forum som du förstör så kan du kanske Iafl registrera dig (eller så e du en rädd 10 åringsom inte vågar?) som användare eller vill du bara snacka skit om folk här på forumet?
              Det är en sak vad jag verkar och en sak vad jag är. Rannsaka hellre dig själv. Ett läkarbesök verkar fullt befogat. Registrering finns men används inte pga cookies-inställningar.
              Dessutom spelar det ingen roll. Jag är inte mer anonym för att jag är oregistrerad så frågan är vem som är dum i huvudet, jag tippar åt ditt håll

Kommentera

Ursprungligen postat av elanen
                Mister Fegis. PA, har nämligen skrivit här tidigare om dessa limspön. Därav mitt påpekande. Och det vet ju dessa som stadigt kollar här på Fiskesnack. Låter lite som du är i trotsåldern. Eller är du pryo hos nån redskapshandlare. Och fått nåt om bakfoten. Inget är konstigt med det jag skriver. Men vill man vrida till det så går det. Och det verkar ju vara din linje. Ta och lär dig om dessa bra spön som man kan böja till handtaget utan att knäckas. Titta på Rex Hunt så lär du dig nåt. Om alla skulle köpa dessa obrytbara spön skulle många redskapshandlare få problem med sin försäljning. Kanske inte så kul att då skrika ut att dom finns. Och vad ska alla skräpspön då ta vägen. Blir att lägga ner fabriker i Kina, Korea, Taiwan och med nåt undantag. Så på den vägen är det min vän. Skrivet av en av dej kalla besserWiesser.
                Nej Bäste Herr Tjocksmock. Jag vare sig pryar, får nåt om bakfoten e dyl.
                Jo, du skriver som en gammal anka. Läs igenom vad du postar eller läs din egen text. Stackars den svenskalärare som hade dig i skolan.
                Du bara sitter och svamlar en massa utan grund, sen förnekar du det också?
                Löjligt...

Nåväl, hållbara spön vill vi väl alla ha? Då är det väl upp till oss fiskare att framföra det till handlare och grossister så de har nåt att jobba med. Ett under att Ron Thompson fortfarande finns kvar.

Kommentera

Mycket dåligt att skylla på nåt att behöva vara anonym. Visar bara på att man är en liten feg råtta. Som inte vågar stå för vad han säger. Dom flesta som är rakryggade här på fiskesnack visar på vilka dom är. Och det bygger på ömsesidig respekt. Tror egentligen att fiske inte är så intressant för dig. Utan du verkar ju mer vara en datanörd. Eftersom du krånglar med dina cockies kakor. Bättre att du kommer ut i från din ljusskygga värld. Och kanske om du törs våga fiska med nån här. Men du bränner ju dina skepp. För du kanske har fattat att många här gillar att umgås, även om det finns en dator att noja in på.

Kommentera

Vilka bra spö-tips ni ger grabben.
                    There's only a thin line between standing on the shores fishing or looking like a complete idiot...

Kommentera

9 fot, 500 kr?

Upps va de hettar till

Jag som också hadde tängt fråga om ett spö i den prisklassen,
                      Men det ska vara till min goding amb 2500c
                      Nytt eller beg.
                      (Det är kanske någon handlare som ska rea snart i Jönköping/Borås
                      så hör av er)

Wobblersnidarn

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      14 958 visningar
                      1 gilla