Ursprungligen postat av Ola
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
VAd är det med alla här
Collapse
X
-
Kan säga att jag håller med alla här om att Flode är väldigt snabb på att ge en hård och väldigt rättfram kritik, som alla här verkar anse som negativt?
Jag anser att det är perfekt! Är ju så mycket kassa bilder och värdelösa trådar nuförtiden så att om någon borde va moderator är det flode. Dessutom så svamlar han ju inte i nattmössan som många andra gör, tycker han ger bra förklaringar och har en bra tanke bakom sitt resonemang.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FlodebananJag har hellre inget mot dem som tar hem fisk, trofan jag själv äter fisk
Men det jag skrivit 100ggr i tråden är att skall man fiska C&R skall man göra det på ett så bra sätt som möjligt.
Vissa tycker ju som sagt att huggkrok är "rätt" sätt. Din uppgift är att ta reda på varför det inte är det
Good Luck & Have Fun :P
Kommentera
-
prylis
Ursprungligen postat av FlodebananJag har hellre inget mot dem som tar hem fisk, trofan jag själv äter fisk
Men det jag skrivit 100ggr i tråden är att skall man fiska C&R skall man göra det på ett så bra sätt som möjligt.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av GoldenFlodebanan... Gör en egen tråd, gärna med bilder eller filmsnutt på hur du tycker är "rätt" sätt.
Vissa tycker ju som sagt att huggkrok är "rätt" sätt. Din uppgift är att ta reda på varför det inte är det
Good Luck & Have Fun :P
Kommentera
-
[QUOTE=MastaPike]
så att om någon borde va moderator är det flode. /QUOTE]
Har inget och säga om flodes sakkunskaper, verkar vara vetgirig som få och hängiven sitt intresse. Men vill man få till förändrig i beteende hos folk, bör nog en helrenovering av attityden komma till stånd. Faktum är att folk annars struntar i att fundera över exempelvis deras sätt att handskas med fisk, och istället blir förbannade. Folk som blir trampade på tårna lyssnar helt enkelt inte, det går inte att komma ifrån.
Vet inte vad det är som driver dig flode (här på forumet) - antar att det just är att sprida kunskap för att förändra ....!?
(Förövrigt anser jag att du bidrar till mycket konstruktivt på detta forum )
Kommentera
-
UnregisteredDjurvänn
Kul att se allas omsorg om våra fiskar nu kommer vintern med stormsteg över oss vintern är en kärv tid för alla djur så lämna gärna en eller två gäddor kvar på isen eller strandkanten. Rävar och fåglar behöver mat för att klara kylan många som fryser ihjäl för att dom inte får tillräkligt med mat under vintern.
Naturen är din vän var så rädd om den hjälp till så gott du kan tack.
Djurvänn men även fiskare.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Johannes RLyckan är iallafall för mig lika stor Finns det någonting godare än stekt aborre med kantareller och pressad potatis? Finns det någonting roligare än en 10 kilos gädda på kroken ?
Stor fisk är alltid roligt att drilla och sedan släppa så försiktigt som möjligt!
Kommentera
-
willey
snälla lägg ner den här tråden!!
det blir lixom fel om det här ska vara en sida för likasinnade. som kan ge varanndra tips om fiske.
Ingen kamp om vem som kan sin sak bäst.
man ska dela med sig a sina kunskaper eller rättare sagt dela sina kunskaper med andra.
ville bara säga att innan den här tråden va det riktigt mysigt att va inne på fiskesnack. men nu känns det som att alla är sura på varanndra och det blir en dyster och munter atmosvär av det hela.
älskar er och den här sidan--
god jul <3
Kommentera
-
Ursprungligen postat av willeysnälla lägg ner den här tråden!!
det blir lixom fel om det här ska vara en sida för likasinnade. som kan ge varanndra tips om fiske.
Ingen kamp om vem som kan sin sak bäst.
man ska dela med sig a sina kunskaper eller rättare sagt dela sina kunskaper med andra.
ville bara säga att innan den här tråden va det riktigt mysigt att va inne på fiskesnack. men nu känns det som att alla är sura på varanndra och det blir en dyster och munter atmosvär av det hela.
älskar er och den här sidan--
god jul <3achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 125 visningar
1 gilla
|