VAd är det med alla här - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

VAd är det med alla här

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Huggkrok funkar inte bra från fisken synvinkel. Vertikala lyft och hål eller reva i hakan är inte bra. Men jag har fattat att du är för lat eller trög för att bry dig...Struntar egentligen i vilket, du får ju naturligtvis göra som du vill...det är inte brottsligt att vara korkad...[/QUOTE]

fortsätt hugg bara, om du mår bra av det.varför ens kommentera om du inte bryr dig, trög???...
    vertikala lyft hur du än gör, gälgrepp,lipgrip mm.....
    Senast ändrad av gösar; 2005-12-19, 00:38.

Kommentera

• Ursprungligen postat av gösar
      Huggkrok funkar inte bra från fisken synvinkel. Vertikala lyft och hål eller reva i hakan är inte bra. Men jag har fattat att du är för lat eller trög för att bry dig...Struntar egentligen i vilket, du får ju naturligtvis göra som du vill...det är inte brottsligt att vara korkad...
      fortsätt hugg bara, om du mår bra av det.varför ens kommentera om du inte bryr dig, trög???...
      vertikala lyft hur du än gör, gälgrepp,lipgrip mm..... [/QUOTE]

Ett gälgrepp blir inte samma sak som lyft längst ut på käken. Dessutom stöder man med andra handen när man lyfter gäddan. Skrev inte att jag inte bryr mig, bara att jag struntar i om du är lat eller eller trög...

Kommentera

• Ursprungligen postat av Johannes R
        Jag brukar idiotförklara idiotiska saker, och det är idiotiskt att andvända huggkrok.
        Behåller du den åsikten för dig själv eller framför du den till någon du ser använda huggkrok?
        Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

• Ursprungligen postat av BeBest
          Behåller du den åsikten för dig själv eller framför du den till någon du ser använda huggkrok?
          Nej den delar jag med mig av så gott jag kan . Dock alltid i trevlig ton till att börja med.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Missnöjd
            undrar hur alla här är funtade riktigt.
            alla klagar på allt.
            har man tagit en bild med en död fisk då blir det ett jävla liv.
            tror fan det blir mer liv om man tar kort på en död gädda än deras döda hund tamme fan

blir så jävla less på att alla klagar döp om sidan till Klagosidan.com i stället

jag tror att klagomålen och gnällandet utgör en liten del av alla inlägg, och man kan ju faktiskt välja att inte läsa just dom. lägger man ut en åsikt eller bild får man vara beredd på synpunkter, både positiva och negativa. och vill man inte det så ska man inte lägga ut ngn åsikt eller bild, så enkelt är det. visst finns det gnällspikar här, som överallt annars, men som jag skrev så är det bara att skita i att läsa det dom skriver. man lär sig ganska fort vilka som skriver vettiga inlägg och framför konstruktiv kritik, exakt som i vilken klass, arbetsplats eller idrottsklubb som helst.
            achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
            \m/

Kommentera

• Ursprungligen postat av gösar
              varför ens kommentera om du inte bryr dig, trög???...
              Han kanske tänker på fisken? Tydligen har vissa andra glömt bort den...
              sigpic

Kommentera

• Ursprungligen postat av Flodebanan
                Han kanske tänker på fisken? Tydligen har vissa andra glömt bort den...
                Varför skall man tänka på fisken är det synd om den eller?

Kommentera

• Ursprungligen postat av Unregistered37
                  Varför skall man tänka på fisken är det synd om den eller?
                  Varför skall man tänka på fisken? Nog top10, på de dummaste sakerna jag läst härinne!

Vi är sportfiskare?!!? Att ta hand om fisken på ett så bra sätt som möjligt är en självklarhet?!

Synd om en stor gädda med fetinhuggkroksrevan, eller en lekbrax som fått rulla i gruset. Det har iaf jag medlidande att tycka!

Men många verkar inte bry sig ett piss om hur fisken mår? Det dom inte fattar är att fiskens välmående i många fall är ett måste för framtida fiske.
                  sigpic

Kommentera

• Ursprungligen postat av Flodebanan
                    Varför skall man tänka på fisken? Nog top10, på de dummaste sakerna jag läst härinne!

Vi är sportfiskare?!!? Att ta hand om fisken på ett så bra sätt som möjligt är en självklarhet?!

Synd om en stor gädda med fetinhuggkroksrevan, eller en lekbrax som fått rulla i gruset. Det har iaf jag medlidande att tycka!

Men många verkar inte bry sig ett piss om hur fisken mår? Det dom inte fattar är att fiskens välmående i många fall är ett måste för framtida fiske.
                    Kan du inte lista din topp 10.
                    Om man fiskar med spö och rulle vad är man då.
                    Att ta hand om fisken på ett bra sätt är det att försöka att fånga så stor som möjligt och tillfredställa sitt ego istället för att mäta ***ar i omklädningsrummet.
                    Varför måste gädan vara stor för att den skall ha ditt medlidande.
                    Brax finns väl ingen seriöst fiske efter.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Unregistered37
                      Brax finns väl ingen seriöst fiske efter.
                      Tack för att du visar vilken klass du spelare i.

Känns totalt ovärt att disskutera med dig om detta...
                      sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 125 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art