Ursprungligen postat av Golden
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
VAd är det med alla här
Collapse
X
-
Det är skillnad på att klaga och att framföra kritik...Ursprungligen postat av willeyjag tror alla är avudsjuka på varanndra dete därför det blir sånna konflikter.
ni kan helt enkelt inte glädjas över nån annans fångst.
Är det nån här som blir glad över att polarn klipper en 10a framför ögonen på en.
sen är det värre att dom man inte ens känner får stora fiskar.
och lägger upp i albummet.
klart man måste klaga eller?
---------puss---------
Kommentera
-
man kan framföra kritik på två sätt.. vara dryg bakom datorn kritik eller öga mot öga kritik.. jag förespråkar det sist nämnda.. då skulle det inte vara några problem från min sida..Ursprungligen postat av KG?Vad skönt att du kan hantera kritik på moget sätt. Måste vara rätt suveränt att aldrig nånsin göra fel. Förstår egentligen inte vad du ö.h.t gör på ett sånt här forum? Det går liksom ut på att utbyta erfarenheter och åsikter, nåt som du uppenbarligen inte har behov av.
jag gör många fel-avslöjad.
jag byter massor av erfarenheter med mina fiske kompisar-fel av dig.
om det skulle bytas erfarenheter istället för klagomål så skulle denna tråd inte existera. tänk på det.
det finns de som håller med mig och de som håller med er. det är nog också så att de som inte håller med er skiter i att skriva och bara skrattar.
mycket prat o liten verkstad brukar vara måttet för de som är besserwissar och allmänt gnälliga..trist värre faktiskt.. man kan ju göra annat än att tjafsa om detta..
Kommentera
-
och många har förklarat hur ditt beteénde är på forumet utan att du fattar...Ursprungligen postat av FlodebananKG? , det är ingen ide, nu har vi skrivit detta minst 5ggr var, och han fattar fortfarande inte...Snällt av dig att du är snäll och försöker förklara
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MastaPikeEtt sant geni ligger ofta före sin tid.
ett geni ja.....
känns som det blir min sista kommentar i denna tråd...
ps: fiskade lite gödisar som flode säger att de heter. fick en öring på 3,5 kg och 8 stycken till... jag släppte tillbaka allihopa som jag brukar göra med nästan all min fisk oavsett art. varför, för att jag är en sportfiskare och inte slaktfiskare.....
.obs obs obs. huggkroken kommer att användas vidare, för att den fungerar för bra.. dock säger det inte att jag alltid använder den..... mvh[/QUOTE]Senast ändrad av gösar; 2005-12-18, 23:51.
Kommentera
-
[/QUOTE]Ursprungligen postat av gösarett geni ja.....
känns som det blir min sista kommentar i denna tråd...
ps: fiskade lite gödisar som flode säger att de heter. fick en öring på 3,5 kg och 8 stycken till... jag släppte tillbaka allihopa som jag brukar göra med nästan all min fisk oavsett art. varför, för att jag är en sportfiskare och inte slaktfiskare.....
.obs obs obs. huggkroken kommer att användas vidare, för att den fungerar för bra.. dock säger det inte att jag alltid använder den..... mvh
Huggkrok funkar inte bra från fisken synvinkel. Vertikala lyft och hål eller reva i hakan är inte bra. Men jag har fattat att du är för lat eller trög för att bry dig...Struntar egentligen i vilket, du får ju naturligtvis göra som du vill...det är inte brottsligt att vara korkad...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 157 visningar