Ursprungligen postat av Snöhäst
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Recoil Rig, drop shot
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Doc. Visa inläggvad använde du för gummiband? sånt som är "avsett" för ricoil rigging eller köpte du nåt annat?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Leon Visa inläggFinns tunna resårband som är betydligt billigare hos t.ex panduro..
Bl.a http://www.pandurohobby.se/Katalog/4...O-1-mm10-m-vit
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Detanvändarnamnetanvändsredan Visa inläggPrecis, jag köpte mitt i en syaffär. Du får säkert 25 meter för samma pris som 1 meter kostar av orginalet.
*ironi mode of*
Sy butikerna måste även de betala hyra, personal osv. så ingen ursäkt att fläska på marginalerna som våra fiskebutiker gör.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inläggMen vadå tror du fiskebutikerna överlever om de inte tar sådana marginaler???
*ironi mode of*
Sy butikerna måste även de betala hyra, personal osv. så ingen ursäkt att fläska på marginalerna som våra fiskebutiker gör.Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inläggTror inte de är själva fiskebutikerna som väljer hur mycke de säljer grejorna för, tror mer de är leverantörerna som gör så att fiskebutikerna måste sälja de så dyrt för att de ska kunna tjäna något alls...
Som företag bör man vara driftig och hitta nya lösningar på saker för att bli konkurrenskraftig. Bara för fiskebutiken att beställa gummiband där tygaffären beställerså har man det löst. För som företagare måste man väl ifrågesätta prisbilden på saker för att det är just dem som kommer sitta där men skiten och ej få det sålt.
Fly fisherman i Jakan försökte lura på mig en sådant paket, trotts att han erbjöd mig 50% rabatt tackade jag nej då min mor syr en del och har sådana gummiband på rulle
Kommentera
-
Är det verkligen samma typ av gummiband då? Har de lika hög brottstyrka?
Edit: googlade runt och fick fram att gummibandet som kommer från SecretWeapon är spectra-lindat gummiband, 14 pound test. Nu är frågan, vad är brottstyrkan på sybutikernas gummiband?Senast ändrad av Doc.; 2014-12-04, 01:24.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 373 visningar
1 gilla