Förstår inte meningen med tråden.
Du har köpt en produkt utan att kunna redogöra för det vid ett eventuellt fel och stör dig på att butiken som inte kan hjälpa dig, inte vill hjälpa dig och skriver sen en tråd om det?
Känns inte som att du gett något till Biltema som de kan använda för att hjälpa dig? Att produkten endast säljs av dom räcker inte eftersom de inte har någon aning om när du handlade den eller vad du då betalade för den. Att du köpte den kontant är ju beklagligt men du hade valet att spara kvittot och en bra sak med att handla på kort är just att du kan se din historik vilket ju som du ser i ett sådant här läge är ganska så bra.
Att de vill kunna se att du köpt den av dom är ju liksom inget unikt för Biltema så förstår inte riktigt syftet med att raljera denna erfarenhet på ett forum. Du tycker ju inte ens att de har gjort fel.
Du har köpt en produkt utan att kunna redogöra för det vid ett eventuellt fel och stör dig på att butiken som inte kan hjälpa dig, inte vill hjälpa dig och skriver sen en tråd om det?
Känns inte som att du gett något till Biltema som de kan använda för att hjälpa dig? Att produkten endast säljs av dom räcker inte eftersom de inte har någon aning om när du handlade den eller vad du då betalade för den. Att du köpte den kontant är ju beklagligt men du hade valet att spara kvittot och en bra sak med att handla på kort är just att du kan se din historik vilket ju som du ser i ett sådant här läge är ganska så bra.
Att de vill kunna se att du köpt den av dom är ju liksom inget unikt för Biltema så förstår inte riktigt syftet med att raljera denna erfarenhet på ett forum. Du tycker ju inte ens att de har gjort fel.
Kommentera