Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Konstiga napp....
Collapse
X
-
det påminner mig om när jag var liten och fiskade i edsviken (sollentuna) så fick jag upp en handväska.
den var full med grekiska pengar så jag och min bror lade ut sedlarna på tork på bryggan. det fanns även ett legitimation på en kvinna. så det första man trodde var att det antagligen hade dumpats ett grekiskt luder i sjön hehe. när vi fiskat klart kom farsan som såg pengarna och fick för sig att vi skulle lämna in väskan & pengarna hos polisen. vi gjorde det och sedan har det inte hörts nånting från dom.
Då bestämde jag mig för om jag någonsin hittar en massa pengar igen, så ska dom inte lämnas någonstans.
-
Fan va skumt, Grekland?? Mycket skumma saker som sker..fiske=mystik..jag hittade en väska med massa kontokort osv. hittade aldrig personen dock hade tydliegn bott i kommunen men namnet hittade jag aldrig...men fan va skumt grekland...kanske var Apollo(ni vet flygbolaget ) som hade nödlandat..hehe
Kommentera
-
Sebastian, man har alltid rätt till 10% hittelön ! Ring polisen vetja ... om det inte är preskriberat vid den här tidpunkten.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Originally posted by Bergman
Sebastian, man har alltid rätt till 10% hittelön ! Ring polisen vetja ... om det inte är preskriberat vid den här tidpunkten.
Apropå sjuka fångster, vet inte om mannen talar sanning men en bekant till mig var ute & anglade och borrade ett hål. sedan så fort han drog ut borren ploppade det upp ett gristryne ur hålet hahaha lite förvånad man skulle bli.
antagligen nån bonde som dumpat ett grishuvud i sjön.
Jag har hittat många udda saker i fiskar genom åren, tex en fet näbbmus i regnbåge, huggorm i gädda mm..
men det sjukaste jag hört var för ett (par?) år sedan läste jag om en torsk på ca 30 kg (ni vet med en sån där stor rund & fin mage)
som hade trålats upp i Kattegatt om jag minns rätt som hade ett manshuvud i magen. tänk er att rensa den firren
fan vet hur den lyckats svälja skallen, men skrattade som satan gjorde jag när jag läste om det.
(fast jag tyckte lite synd om sjömannen)
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 017 visningar
1 gilla
|