Tjenare, det är så att det är en kille som har gett mig vad han kallade rulltrim. Tydligen skulle (det enligt honom) sakerna passa i en AMB 5000C. Låter ju trevligt tycker jag men saken är att jag har ingen aning om vart man sätter in dessa saker, tyvärr hittar jag inte digitalkameran men ska försöka beskriva i hopp om att någon annan visare person vet.
Först är den en spole, den är blå den vet jag iofs vart den ska in men är det något speciellt med den för att den är blå? Annars behövs den ju inte.
Sedan är det ett vitt, ganska stort kugghjul av plast och ett mycket mindre väldigt kompakt kugghjul också av vit plast. Någon som kan ha en idé om vad det är för något? Tack på förhand
Först är den en spole, den är blå den vet jag iofs vart den ska in men är det något speciellt med den för att den är blå? Annars behövs den ju inte.
Sedan är det ett vitt, ganska stort kugghjul av plast och ett mycket mindre väldigt kompakt kugghjul också av vit plast. Någon som kan ha en idé om vad det är för något? Tack på förhand
Kommentera