Fy fan vilket skit!Var under halva filmen säker på att det var ett jävla skämt. fattade inte ett jävla smack.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kul-me-fiske
Collapse
X
-
Det tog inte många minuter innan man var förbannad på hur de behandlade fisken, och sen allt skit i mellan eller var det fiskesenerna som var i mellan , kan inte vart mer än 7 minuter fiske under hela denna långa outhärdliga skit dokumentär.
Har svt betalt pengar för det här????
Kommentera
-
CW ej inlogg
Jo, han måste ju vara jättekonstig för han har en nakenhund. Det är ju givet. 50 år är han också.... ;-) Du kan inte ha sett mycket av världen om det här är något du höjer på ögonbrynen för. Hundskrynklaren är dock udda, det måste jag medge...Ursprungligen postat av savbrinkEn gubbe i 50 års ålder som har en nakenhund? Att han dessutom tar med sig hunden till någon form utav hundpsykolg gör ju inte direkt saken bättre. Sen uppförandet hos den här killen som han ska guida! Killen pröjjsar han gott med pengar och han sitter bara och klagar..
Sen behandlandet av fisken. Att pressa upp en 10 kg genom ett så litet hål? Kasta i snipor?
Fö. är Hasse inte ensam om att "kasta i snipor" bland sina guidekollegor. Kolla in Andénarna i deras fiskefilmer t ex. Jag tror dock inte att de tar skada av det om man behandlat dem hyfsat i övrigt.
Är det inte j-igt skönt med en lite mer udda fiskefilm? Det är klart att om man väntat sig fiskeporr av normalgraden med kasta, veva, drilla, fota pussa, releasa scener så blir man kanske besviken. Men alla filmer kan ju inte se likadana ut. Den här var ju mer en halvskruvad, lite filosofisk betraktelse och som sådan var den bra. Nu har jag nog yrat klart om den här filmen.
Kommentera
-
Mycket märklig film, fick intrycket av att det skulle vara seriöst om fisk o fiske... Tyckte synd om Nordin, undrar om han vet vilken smörja dom klippt ihop... Undrar vad tanten som gjorde filmen har rökt... och om hon har någe att sälja...."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
-
Normalt sett borde väl Nordin fått se det färdiga resultatet innan filmen sändes. Jag tyckte den var rätt rolig. Exakt vad konstnären/filmaren ville med filmen förstår jag iofs inte riktigt? Har man aldrig träffat Hans kan man nog få en konstig uppfattning om honom. Filmen var i varjefall en annorlunda upplevelse som jag tyckte var klart sevärd.
Kommentera
-
Bakis
Värsta jävla snedtrippen! Trodde hustrun petat in magiska svampar i téet när jag såg den. Ingen som var med i programmet kan ha varit speciellt nöjd med slutresultatet. Men jag hade fantastiskt roligt. Vilken jävla tripp med fiskeinfluenser. Jag satt och bubblade av skratt och rädsla i soffan. Donnan som kunde känna vad hundar tänkte var en klippa, gör en docu-såpa om henne!
Hans Nordin är säkert väldigt kunnig som sportfiskare, all respekt till honom. Men han borde kanske jobba lite med sina people skills. Kanske inte den lirare man vill möta i en mörk gränd. Speciellt inte tillsammans med hans nakenhund och med en liten huggkrok i handen.
Är detta den kompletta kombinationen av Visst nappar det, När lammen tystnar och Fear and loathing in Las Vegas?
Kommentera
-
Tjena! Jag är förvånade över att ni väntat er en vanlig fiskerulle. Tjejen bakom den här filmen är samma person som gjort kanondokumentären Plötsligt i Vinslöv. Hon är konstnär/filmmakare och har bl.a. som sin grej att göra underfundiga dokumentärer om teman som hon tycker kan vara roliga. Hon fokuserar gärna på orginal (ursäkta Hasse) och vad de tycker och tänker.
Gå gärna in på http://www.dopingkontroll.com/ för lite mer info om Plötsligt i Vinslöv mm.Bend or Die!!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 127 visningar