Man har ju lite skämtsamt snackat om att aptera krokar på sin egen kisse och låta den simma över Fryken men detta var riktigt osmakligt!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Detta vore något för Vätterngäddorna...
Collapse
X
-
Hoppas verkligen inte det är sant, men det finns folk till allt. Jag undrar dock varför valpen inte är mer söndertrasad i nosen? Att trä en krok med hulling borde göra större inverkan på nosen än det ser ut. Och borde inte valpen göra vad den kan för att bli av med kroken? I sådant fall borde den vara riktigt sårig kring nosen..?Senast ändrad av Danne; 2005-09-30, 12:04.
-
cath
Nä…fy vad hemskt
Tanken har funnits på att låna PA några gånger men då har jag vart huggdesperat , dessutom så gillar ju han krokar då är det inte så taskigt och gäddan gör inget på honom som han inte upplev tidigare ...men detta var sjukt
KG ..nu måste jag gnälla lite ….har inte marsvin det tufft nog ?
menar du att en gädda skulle kunna hugga efter ett marsvin ...
Senast ändrad av Guest; 2005-09-30, 11:01.
Kommentera
-
Perfekt cath! Du har ju resurser till storfångst...man kan behöva några olika färger för att kunna pricka vad som gäller för dagen....Ursprungligen postat av cathNä…fy vad hemskt
Tanken har funnits på att låna PA några gånger men då har jag vart huggdesperat , dessutom så gillar ju han krokar då är det inte så taskigt och gäddan gör inget på honom som han inte upplev tidigare ...men detta var sjukt
KG ..nu måste jag gnälla lite ….har inte marsvin det tufft nog ?
menar du att en gädda skulle kunna hugga efter ett marsvin ...
Kommentera
-
Själv föreslår jag som Storsloken undulater till gäddfisket....Ursprungligen postat av KG?Perfekt cath! Du har ju resurser till storfångst...man kan behöva några olika färger för att kunna pricka vad som gäller för dagen....
Allvarligt talat så är nog hundhistorien en sedvanlig aftonbladetskröna......
Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
cath
Det är svårt att byta färg på PA …skulle kunna klä honom innan i olika färger ,men naturell look funkar nog bäst lite mer att hugga efter då …typ helltail effekten... eller du kanske menade marsvinen ? *Cath förvirring *
Har oxså en 365 dagars brunstig kanin och en papegoja , kanske funkar de med…
Men hur kan man ?? * upprörd *
Ja…det finns ju också de som krokar fast levande fiskar på kroken vad är skillnaden , storleken ??
*opps…ute på djupt vatten *Senast ändrad av Guest; 2005-09-30, 17:06.
Kommentera
-
Klart jag menar marsvinet. Så rädd som den ser ut för dom otäcka dinosarierna så kan det bli en skojig omväxling att få komma ut på sjön en stund...Sen vet jag inte om Helltailen bara har 2 tums jigg? Tror den är större... Så P-A funkar nog inte nåt vidare...Ursprungligen postat av cathDet är svårt att byta färg på PA …skulle kunna klä honom innan i olika färger ,men naturell look funkar nog bäst lite mer att hugga efter då …typ helltail effekten... eller du kanske menade marsvinen ? *Cath förvirring *
Har oxså en 365 dagars brunstig kanin och en papegoja , kanske funkar de med…
Men hur kan man ?? * upprörd *
Ja…det finns ju också de som krokar fast levande fiskar på kroken vad är skillnaden , storleken ??
*opps…ute på djupt vatten *
Kommentera
-
cath
ja du kan konsten att vända på något hemskt till något positivt *L*
en båt tur med bad skulle vara omväxlande men då blir det ingen krok utan marsvins sele .
Men jag tycker denna artikel är ytligare ett bevis för att människor bli sjukare och sjukare . Helt gränslösa !
Läste idag om ett tull fynd de gjort och hittat människor foster som de försökt smuggla vidare tillsammans med kors och änglar…vilka idioter det finns
En sjuk värld vi lever i ,tacka vet jag gäddfisket ….
Lycka till på V. C föresten ….och till BBRF också …
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 157 visningar