Ska man tolka detta som att reglerna inte är lika för alla? Isf är det jävligt illa. Står de i reglerna att de ska finnas ett vittne så ska de göra det oxå. Inte bara ta med en stor fisk för att få sälja tidningar.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
12,6kg gösen, rekordregistrerad! Hur?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inläggSka jag vara helt ärlig låter de som folk är avundsjuka. Livet går för fan vidare, finns nog viktigare saker att bry sig om. De lär ni er kanske senare.
Gjorde han detta bara för resan så är de dåligt av honom, so what? Ska vi börja gnälla för allt dåligt folk gör så får man för fan ingen tid för nåt annat...
Att folk bryter regler händer hela tiden, inte fan låser jag in mig på toaletten o stor bölar för att någon kastade en apelsin i vanliga soptunnan när den självklart ska ner i kompostpåsen.
De är därför tävlingar suger snorre för folk som bara vill fiska o ha kul. Folk tar allt på för stort allvar nu för tiden.
De är lite som folk gråter när en gädda på 8kg inte går o utsätta igen, men skiter fullständigt i vad som händer med en öring på 8kg.
Skulle de varit någon som gick miste om rekordet pågrund av nån konstig anledning skulle ni bara blivit glada för er egen skull, inte skrivit *Oj, jätte synd* osv. Finns bara enstaka av dem människorna som kan se lycka igenom att andra okända människor lyckas med något dem inte lyckas med nu för tiden. Skäms på mänskligheten.
Skulle ni fått en gös på denna vikt, skulle de blivit ett jävla liv om något skulle sagt att de inte skulle räknas, de kan jag garantera till 100%.Never let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inläggSkulle de varit någon som gick miste om rekordet pågrund av nån konstig anledning skulle ni bara blivit glada för er egen skull, inte skrivit *Oj, jätte synd* osv. Finns bara enstaka av dem människorna som kan se lycka igenom att andra okända människor lyckas med något dem inte lyckas med nu för tiden. Skäms på mänskligheten.
Skulle ni fått en gös på denna vikt, skulle de blivit ett jävla liv om något skulle sagt att de inte skulle räknas, de kan jag garantera till 100%.
Fast jag har börjat förstå hur försäljare, sponsring, reklam och liknande fungerar. Jag har varit med på några olika fiskeresor med sponsrade företag och dom är nästan mer intresserade att fisken ska ha ett drag av det sponsrade företaget i munnen än att man ser själva fisken. JAg har tillochmed varit närvarande när fiskare med egna företag fiskar med ett märke av drag och när dom får en fisk värd att fota har dom bytt ut draget mot sitt eget märke, hängt det i mungipan på fisken och sen fotat den för att kunna lägga ut den på sin sida och skriva att -"titta vad jag fångade på mitt eget drag!" Haha, pengar och självbekräftelse är nog det sämsta som hänt människligheten.Senast ändrad av Carnifex; 2014-05-20, 15:17.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inläggSka man tolka detta som att reglerna inte är lika för alla? Isf är det jävligt illa. Står de i reglerna att de ska finnas ett vittne så ska de göra det oxå. Inte bara ta med en stor fisk för att få sälja tidningar.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 384 visningar
1 gilla