Abu drag på cdon - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Abu drag på cdon

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Abu drag på cdon

Ville bara tipsa om att man nu kan köpa billiga Abu fiskedrag på cdon.com. Köper man 5st eller fler så får man dem för 33kr/st. Det är aldrig fel att ha ett gäng Abu Reflex spinnare i fiskelådan
    Skitfiske!

Såg detta erbjudande och kan meddela att det funkar alldeles utmärkt att kombinera med koden "xY6MdQaW" för att få ytterligare 200 kr rabatt vid köp över 500 kr.

Kommentera

Tackar för tipset! Abu reflex spinnaren får mycket tid i vattnet under sommaren, kvaliteten på krokarna är väl ingen höjdare men fisk får man som bara den på dessa!

Kommentera

Ursprungligen postat av OscarD Visa inlägg
        Tackar för tipset! Abu reflex spinnaren får mycket tid i vattnet under sommaren, kvaliteten på krokarna är väl ingen höjdare men fisk får man som bara den på dessa!
        Så de är fler än jag som har problem med krok kvaliten på dem spinnarna... Hade i min reflex wasp spinnare i vattnet en gång, nästa dag var kroken sönder rostad... Gick o dra av spetsarna med fingararna..
        Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Kommentera

Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inlägg
          Så de är fler än jag som har problem med krok kvaliten på dem spinnarna... Hade i min reflex wasp spinnare i vattnet en gång, nästa dag var kroken sönder rostad... Gick o dra av spetsarna med fingararna..
          Jaså, så pass? Det var som tusan, visst att de går av men rostar så fort har man aldrig varit med om, visst de rostar efter ett tag men aldrig på en dag. Har ett par äldre reflex spinnare från när det fortfarande bara var ''ABU'' de håller ju fortfarande men gillar den vita färgen på de nya och har fäst mig till dom, hur bra som helst bortsett från krok kvalitén. Krokarna brukar böja sig så fort man fastnar i ett par näckrosor och de tycker jag är lite väl klent, och så tål dom endast ett par gäddor innan en krok går av. När ett par har gått sönder så brukar det bli lite meck hemma hos mig, brukar knipsa krokarna och sätta en fjäderring (5mm) som sedan en gamakatsu krok får sitta på, kommer ej ihåg modellen men är någon med lite glittrig regnbågsfjun på. Funkar galant och det håller!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
          64 svar
          15 019 visningar
          1 gilla
          Senaste inlägg .art
          av .art