Sådärja, då har man snart packat klart till australienresan som börjar i morgon kl 12:40 då planet lyfter.
Har en hyffsat lätt packning (då jag kommer att resa runt rätt mycket) för att vara borta i 8 månader.
Nu vill jag att ni skriver ner VIKTIGA saker som jag bara måste ha med.
Pass, billjetter och handuk är redan checkade men finns det något mer livsnödvändigt?
Behöver inte vara fiskesaker bara det är viktiga grejjer.
(Kommer att fiska där och kommer att försöka skriva lite rapporter här på forumet samt lägga upp bilder när det händer nått skoj på fiskefronten
)
Har en hyffsat lätt packning (då jag kommer att resa runt rätt mycket) för att vara borta i 8 månader.
Nu vill jag att ni skriver ner VIKTIGA saker som jag bara måste ha med.
Pass, billjetter och handuk är redan checkade men finns det något mer livsnödvändigt?
Behöver inte vara fiskesaker bara det är viktiga grejjer.
(Kommer att fiska där och kommer att försöka skriva lite rapporter här på forumet samt lägga upp bilder när det händer nått skoj på fiskefronten
)
)
.
. Men jag har med mig ett "havsörings spö" och 4 olika rullar (en amb 7000, calcutta 400, super aero GT 3000 och en i 1000 stlk). Sen kommer jag skaffa lite kraftigare grejjer till hajfiske och annat lite mer brutalt. För det är lite svårt att veta vad man ska ha för grejjer när man inte har varit där nere innan.
Kommentera