Fiske runt Hargshamn och herräng. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske runt Hargshamn och herräng.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiske runt Hargshamn och herräng.

Bor i Hallstavik varit ute ett par gånger senaste veckorna men inte haft det minsta bra fiske, Fiskar runt Hargshamn och Herräng.
    Undrar ifall det finns några på forumet som rör sig med båt i dessa trakter och fiskar en del.
    Kanske någon har lust och dela med sig av lite fakta kring fisket i trakten. Provar de mesta men ingen utdelning. I vanliga fall brukar jag ha bra fiske så börjar bli fundersam var problemet ligger :=)
    Ifall de finns någon som är sugen på att ha med sig nån att fiska med kan ni ju messa. Flesta av mina polare vill inte fiska så länge så gör ju att det blir lite svårare att söka efter fisken. Och är inte mycke för att kuskarunt och fiska själv.

Kenta_85 har nog lite att säga om saken, även Tobisen, Aardwolf och Fiskmix har testat av detta område en del har jag för mig.

Själv har jag försökt mig på ålmete vid Järnboden och gamla vedkajen i Hargshamn. Kammat noll.

Gammalt tillbaks talade man mycket om det fina gäddfisket vid Draget men det händer en del på 50 år så i dagens läge kan detta vara ett värdelöst tips.
    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Fiskar med Kenta lite då och då. Hans tips är dock kalla som isberg ( inge illa menat Kenta ;D ) Ska ut ikväll och fiska strax utanför Hargshamn får se om det kan ge någon utdelning. Tänkte prova lite på djupare vatten också och se ifall man kan skrämma upp något odjur. :P

Kommentera

Iskalla nä dom är ju hettare än hetast nog för att du känner till i princip alla ställen som jag känner till + ett antal till så jag har ju inte så mycket att bidra med, du får ut och ta din första 10+ are snart per!

Kommentera

[QUOTE=GustafssoN]Fiskar med Kenta lite då och då. Hans tips är dock kalla som isberg

HAHAHAHAHAHAHAH
          Tube for life

Kommentera

Hehe stämmer bra de Kenta... lite drygt bara att det är så jävla dåligt med fisk på turerna aldrig varit med om det tidigare.
            Kom precis hem från kvällsrundan jag och en polare var ute 3 timmar och trollade och dängde med Wobblers fick 2 Snipgäddor vardera, Min minsta skulle ja tippa till 70gram Hahah

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
            64 svar
            15 234 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg .art
            av .art