Globetrotterfishers - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Globetrotterfishers

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av knota
    Först uppmanar du att man ska gå till sidan, sedan att man inte ska gå dit, sedan brukar man väl inte lägga ut en sidan som är tom!!.
    Den är ju inte TOM och jag uppmanar inget att inte gå in där.... läs om läs rätt...

Kommentera

Portalen känns väl fjunig för min smak. Du behöver inte riskera att möta en sån knarrig gubbe som jag där.

Lite tips.
      Globetrotter förpliktar! Skriv om hur ni tagit er till avlägsna platser och kvaliteten de reseföretag ni anlitat. Hur sköttes arrangemangen? Vad var bra vad var inte bra? Var stället mödan värt?
      Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Ursprungligen postat av Alex@GF
        ...gå inte in på hemsidan då,,
        Vad står det här då??.

Dessutom verkar sidan inte funka.
        Senast ändrad av Guest; 2005-07-28, 16:58.

Kommentera

Ursprungligen postat av Alex@GF
          ok,,ok,,.... jag kommer att andvända hemsidan för eget syfte då och dom som kan komma in utan problems får komma... vill ha den där bakgrunden för det är den som gör det snyggt tänkte göra det annorlunda än dom andra fiskesidorna jag sett som är så gråa och tråkiga.. ville göra lite "style" i det.. Ni får gärna komma med tips om innehåll men snälla sluta kritisera och klaga på att det tar långt tid för er att få upp hemsidan etc. ...gå inte in på hemsidan då,, det ända jag ville ha var att det skulle bli diskutioner i forumet OM FISKE... så snälla registrera er och ge tips om fiske llr nåt.....
          Kollade sidan förut och kände att kommentarer är överflödiga men kunde inte hålla mig. Bakgrunden är rent ut sagt skit, den är tagen direkt från www.good-tutorials.com och är inget "orginelt" direkt.

"det ända jag ville ha var att det skulle bli diskutioner i forumet OM FISKE"

Jag trodde redan det fanns ett antal fungernade forum som detta tex. Varför börja sprida ut diskutionerna över halva webben när man kan det samlat på ett fåtal sidor?

Vill du ha tips på fiske så är det bara att fråga här eller?

Får jag fråga vad dyftet är med sidan? Visa era fångster? Raportera om div utrustning, resemål eller liknande?

Aja, nog med gnäll från mig ...
          Chicka Chicka Fresh!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Mälarpiraten
            Kollade sidan förut och kände att kommentarer är överflödiga men kunde inte hålla mig. Bakgrunden är rent ut sagt skit, den är tagen direkt från www.good-tutorials.com och är inget "orginelt" direkt.

"det ända jag ville ha var att det skulle bli diskutioner i forumet OM FISKE"

Jag trodde redan det fanns ett antal fungernade forum som detta tex. Varför börja sprida ut diskutionerna över halva webben när man kan det samlat på ett fåtal sidor?

Vill du ha tips på fiske så är det bara att fråga här eller?

Får jag fråga vad dyftet är med sidan? Visa era fångster? Raportera om div utrustning, resemål eller liknande?

Aja, nog med gnäll från mig ...
            Syftet med våran sida är att ja vi ska visa våra fångster på den och rapporter men visst skulle det vara kul att ha ett eget forum där det sker diskutioner,, och nej bakgrundsbilden är ej tagen från good tutorials den har jag gjort själv i photoshop utan någon tutorial,, fått hjälp av en kompis dock som hålt på mycket med photoshop.... Aja.. slut på diskutionerna... hej då...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
            64 svar
            15 209 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg .art
            av .art