ABU:s huggtabell nu i digital! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ABU:s huggtabell nu i digital!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ABU:s huggtabell nu i digital!

Hej på er!

Jag brukar lägga upp huggtabellen som man kan se troget återkommande i Napp & Nytt, det finns många som uppskattar den, (naturligtvis med ABU: godkänannde ) så ni som vill ha den som komplement till ert fiske kika in på www.fiskeportalen.com klicka in er på huggtabellen i toplogon och läs mer =)

Morrande rullar Jimbo
    Tröjor med unika fisketryck!
    www.fisketröjor.se
    ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((( º>

Perfekt, nu har jag laddat hem och kan ha dessa som skrivbordsunderlägg.
    Ska verkligen månaden oktober vara med 2 ggr? I min kalender finns den bara en gång.

Kommentera

Iår är det ju skjutår, och då är oktober med 2 ggr. Tidigare hade vi ju skottår men detta är det senaste. Skjutår kommer vi ha vart 30år för att kompensera skottårets extra dag.

Lite jobbigt för mig som inte gillar just oktober månad, men till glädje för dem som fyller år i oktober då de får fira 2ggr.

Kan tillägga att jag fyller år den nollte november. Nollte novermber undrar ni. Man kan ju inte fylla år den nollte november? Jupp det kan jag visst för jag fyller inte år i november överhuvudtaget

Kommentera

Ursprungligen postat av Ola, ej inloggad
        Perfekt, nu har jag laddat hem och kan ha dessa som skrivbordsunderlägg.
        Ska verkligen månaden oktober vara med 2 ggr? I min kalender finns den bara en gång.
        Hehe naturligtvis ska Oktober bara va med en gång, det blir så ibland när man e lite trött i mössan på natten =)
        Bra att den uppskattades.
        Men är det så att man frågar innan man tar något?

Mvh Jimbo
        www.fisketröjor.se

Kommentera

Funkar någon av knapparna i topplogon?
          Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

BeBest: Beror på vad du har för konfiguration... TROR jag minns nåt om att du hade mac??? Då har du säkert NS och då funkar det nog inte,...
            Toplogon funkade inte för mig heller med Linux och Konqueror men med Linux och FireFox...
            testa en annan webläsare om du har möjlighet.

Kommentera

Ursprungligen postat av GäddJävel
              BeBest: Beror på vad du har för konfiguration... TROR jag minns nåt om att du hade mac??? Då har du säkert NS och då funkar det nog inte,...
              Toplogon funkade inte för mig heller med Linux och Konqueror men med Linux och FireFox...
              testa en annan webläsare om du har möjlighet.
              En gammal mac har jag och jag kör IE 5.1. De nyare versionerna kräver mer än min dator levererar.

Strunt samma med huggtabellen. Den finns ju i N&N.
              Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Är det nåt skoj eller ?. ABU:s huggtabell. Är det verkligen nån som tror på den. Den trodde man ju på när man var helt grön på fiske. Men sen upptäckte man att att huggtabellen visade fel nästan jämt. För hur kan den spå vindar, kyla eller solstyrka. Att bara gå efter månen är ju andefattigt. Bästa fisket är när man har tid och är på sjön.
                Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Jimbo, jag antar att jag utan att fråga kan ladda hem bilder för att inte behöva gå in på nätet när jag vill titta på en bild t.e.x. eller komma ihåg var jag sett den nånstans.
                  Jag publicerar ju dem inte nånstans.

Och visst skulle man kunna fråga men det skulle då bli en massa frågor kors och tvärs.
                  Jag vet inte om det var det du syftade på men säg gärna till om du tycker jag tänker fel.

Elanen, jag är grön på fiske och blir alltid lika övertygad när jag kollar mitt fiskeresultat med huggtabellen. Självfallet styr den inte mitt fiske för jag fiskar så ofta jag kan iallafall.

Kommentera

För enskilt bruk så visst jo jag håller med dig, grejen är ju bara att det finns de som bara "tar" utan att fråga och sedan smäller upp det på sin sida. Sedan håller jag med dig om huggtabellen, jag är ingen gröngöling på fiske men jag har huggtabellen som komplement iallafall, för det är så pass många ggr den stämt överens med hur fisket varit så.. antingen tycker man eller så gör man inte =)
                    www.fisketröjor.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 181 visningar