Ytbeten för multirulle och jerkspö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ytbeten för multirulle och jerkspö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jo man får veva fort och ha en hög spöföring. Men när det är tjock med näckrosor så är det bar bra att den går lite under ytan så att gäddan har chans att hugga.

Kommentera

Ursprungligen postat av jerka123 Visa inlägg
      Aliexpress är som jag förstått det en ebayliknande sida, det är ju olika säljare och inte en sida man köper av. Så det är svårt att säga att aliexpress är en bra sida det gäller att hitta de bästa säljare, precis som på ebay, därför finns bedömningssystem osv.
      Hmm, jag har snarare förstått det som att det är en portal liknande DX och DHGate.
      Dvs beställningen görs hos AE som agerar mellanhand mellan köpare och säljare, som en sorts grossist.
      AE hanterar även tvister och reklamationer, det är AE som bestämmer vem som har rätt - inte säljaren.
      På eBay/Tradera är det ju säljaren direkt man kommunicerar med, och eBay tar ju inte direkt nåt ansvar med undantag för att man har ett visst skydd om man använt PayPal.
      Då är det lättare att påstå att AE är en bra sida - själv har jag dock ingen uppfattning i frågan eftersom jag inte handlat därifrån.
      Bildstudie över mina multirullars multiplicerande (det måste ske barnförbjudna saker när jag inte ser, för de förökar sig hela tiden ):
      En blygsam början .. Det börjar arta sig .. Börjar så smått spåra ur nu...

Rull-terminologi (innehåller länkar till mina Rullmekartrådar)

Kommentera

Köpte den här grodan, Spro king daddy, kastar ruskigt långt med den så det var inget problem, provade den första gången idag, hade rediga plask efter grodan men fick ingen krokad under dagen, hivade rätt in i näckrosor och vass den fastnade aldrig. Tänkte att jag skulle ge den en chans på ett nytt ställe och det small på en 2kgs gädda som jag lyckades kroka äntligen, sjukt spännande fiske är det hur som helst och grodan rör sig riktigt snyggt på vattnet, funderar dock på att sätta en stingerkrok på ovansidan så det är lättare att kroka.

Måste rekommendera grodan trots priset, ruskigt kul och att den var så lättkastad med jerkspö gjorde inte saken sämre.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
        64 svar
        15 181 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg .art
        av .art