Nu blire dags att fiska abborre och gädda med dem nya dragen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nu blire dags att fiska abborre och gädda med dem nya dragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #41
    Kör hårt!!
    Följ gärna mitt fiske på min blogg!

    Kommentera


    • #42
      var ute för någon dag sen på ett ställe där jag brukar vara. får nästan aldrig fisk där men sticker bara dit när jag känner för ett litet spontanpass. dängde ut min blåa VibLure och ungefär 8 meter från mig blev det ett jävla påslag. tyvärr var slirbromsen rätt lös så blev nog inget redigt mothugg vilket resulterade i förlorad fisk. men är helt säker på att det var en borre i modell större kändes direkt att det var en abborre samt att den högg precis efter ett vevstopp, så nog funkar dragen! till och med på såna ställen där man inte räknar med att få fisk

      Kommentera


      • #43
        Ursprungligen postat av teraner Visa inlägg
        var ute för någon dag sen på ett ställe där jag brukar vara. får nästan aldrig fisk där men sticker bara dit när jag känner för ett litet spontanpass. dängde ut min blåa VibLure och ungefär 8 meter från mig blev det ett jävla påslag. tyvärr var slirbromsen rätt lös så blev nog inget redigt mothugg vilket resulterade i förlorad fisk. men är helt säker på att det var en borre i modell större kändes direkt att det var en abborre samt att den högg precis efter ett vevstopp, så nog funkar dragen! till och med på såna ställen där man inte räknar med att få fisk

        synd med fisken:/, jag skall faktiskt också testa ett sådant spontan ställe inom 2 timmar så

        Kommentera


        • #44
          Det kommer garanterat fler chanser! jag lyckades tappa dom 4 första potentiella kilosklumparna varav ena säkerligen låg på 1500-2000gr, så femte chansen fick jag äntligen payback! Kör hårt och ut och fiska så ger det garanterat utdelning! Glöm inte att njuta av era fiskepass!
          Följ gärna mitt fiske på min blogg!

          Kommentera


          • #45
            Pascal jag bor i Göteborg. Fiska någon dag?
            Skulle jag kunna få köpa en viblure av dig? Inte lyckats få tag i någon

            Kommentera


            • #46
              Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	146,6 KB
ID:	1769427 finaste jag tagit i sommar. Relax funkar också !

              Kommentera


              • #47
                Ursprungligen postat av kopyto Visa inlägg
                [ATTACH=CONFIG]57607[/ATTACH] finaste jag tagit i sommar. Relax funkar också !
                Fin firre det dära inte tagit sånna fina denna sommaren :d jag fiskar på varje dag så :d

                Kommentera


                • #48
                  Ursprungligen postat av Suomela Visa inlägg
                  Det kommer garanterat fler chanser! jag lyckades tappa dom 4 första potentiella kilosklumparna varav ena säkerligen låg på 1500-2000gr, så femte chansen fick jag äntligen payback! Kör hårt och ut och fiska så ger det garanterat utdelning! Glöm inte att njuta av era fiskepass!
                  yes jag njuter varje gång! : D, jag fiskar på varje dag, bara jag som inte känner till något bättre abborre ställe än typ kåsjön och partihallarna i ån där

                  Kommentera


                  • #49
                    Fick min liblure för 3 dagar sedan. 20 kastet hakade linan upp sig och den älskade försvann i djupet.

                    Kommentera


                    • #50
                      kastade du med multirulle? för så hände det med min första viblure iallafall därför jag beställde 8 stycken

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      66 svar
                      14 847 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art
                       
                      Startad av A.Ringh, 2009-07-19, 12:16
                      22 svar
                      3 173 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Nextline  
                      Startad av geson, 2010-08-05, 15:29
                      9 svar
                      946 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg anteman
                      av anteman
                       
                      Startad av BigF, 2011-09-30, 16:59
                      26 svar
                      8 331 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Kr0nbl0m  
                      Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
                      12 svar
                      2 658 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
                      Arbetar...
                      X