Hej
Upptäckte idag till min stora förtvivlan att någon gjort inbrott i bagaget på min bil och tagit 2 av mina fiskerullar samt det mesta av mina drag, de har även tagit verktyg och friluftskläder.
Det som är stulet är:
Penn Battle 4000 med fireline crystal 0.25-0.32mm
Abu Cardinal 600U med fireline smoke 0.18mm
Digitalkamera Canon Ixus 85IS
Dragen förvarades i varsin rejäl sortimentslåda från biltema.
En låda med wobblers, spinnare och skeddrag. Bomber 15A, Strike Pro, Manns stretch, Zalt, Termantor, Hi-los, Droppen, Reflex, Atom, mörrum spinnare, bluefox, mepps. m.m.
En låda med jiggar. ca 100st fullt riggade med huvuden många med stinger krok. Nya Orka shadjiggar, kopyto m.m.
Sista lådan innehåller flöten, krok, wire, wirelås, beteslås, lekande osv..
Saknar även rapala kniv, solglasögon, savagear sax, tång m.m.
Allt detta låg i en äldre tyg kylväska i vinrödfärg
Har ingen tanke på att få tillbaka något och får se vad försäkringsbolaget säger imorgon.
Hoppas det aldrig händer igen, och hoppas ingen annan råkar ut för det.
Ser ni någon annons på blocket, tradera så hör gärna av er.
Upptäckte idag till min stora förtvivlan att någon gjort inbrott i bagaget på min bil och tagit 2 av mina fiskerullar samt det mesta av mina drag, de har även tagit verktyg och friluftskläder.
Det som är stulet är:
Penn Battle 4000 med fireline crystal 0.25-0.32mm
Abu Cardinal 600U med fireline smoke 0.18mm
Digitalkamera Canon Ixus 85IS
Dragen förvarades i varsin rejäl sortimentslåda från biltema.
En låda med wobblers, spinnare och skeddrag. Bomber 15A, Strike Pro, Manns stretch, Zalt, Termantor, Hi-los, Droppen, Reflex, Atom, mörrum spinnare, bluefox, mepps. m.m.
En låda med jiggar. ca 100st fullt riggade med huvuden många med stinger krok. Nya Orka shadjiggar, kopyto m.m.
Sista lådan innehåller flöten, krok, wire, wirelås, beteslås, lekande osv..
Saknar även rapala kniv, solglasögon, savagear sax, tång m.m.
Allt detta låg i en äldre tyg kylväska i vinrödfärg
Har ingen tanke på att få tillbaka något och får se vad försäkringsbolaget säger imorgon.
Hoppas det aldrig händer igen, och hoppas ingen annan råkar ut för det.
Ser ni någon annons på blocket, tradera så hör gärna av er.
Kommentera