Förra året stod ju kampen mellan Daiwa Capricorn och Shimano Stradic FH. Jag valde då en Capricorn. Är dock sugen på lite nymodigheter nu, och jag har vart inaktiv från fisket helt och hållet i typ 8-9 månader. Så nu frågar jag er: Vilka står det mellan just nu?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad är det för spinnrulle som gäller i år?
Collapse
X
-
smaken är som baken... dvs det bestäms av vad du ska ha den till och vad DU har för krav.
själv använder jag en ABU D6 6600.[FONT=Arial]Sol, fintväder och en öl.... ja då kan man ligga naken i båten i flera timmar utan hugg![/FONT]
http://frank3n5731n.dracula.nu
-
Ursprungligen postat av frank3n5731nsmaken är som baken... dvs det bestäms av vad du ska ha den till och vad DU har för krav.
själv använder jag en ABU D6 6600.
Till er övriga: No offence, men vet ni inte svaret så gör inte som frankenstein och hitta på massa blajj som jag inte är intresserad av. Svara bara om ni vet svaret.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av sthlmskille82Var förvisso inte det jag frågade.
Till er övriga: No offence, men vet ni inte svaret så gör inte som frankenstein och hitta på massa blajj som jag inte är intresserad av. Svara bara om ni vet svaret.
Du fiskar inte, men köper ändå den rulle som är mest inne...
Åk till biltema, eller jula. De har grejer som passar perfekt perfekt för dig.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av sthlmskille82Var förvisso inte det jag frågade.
Haspelrullar kännetecknas säkrast av att de allra flesta har dessa på undersidan av spöt när de fiskar. Spinnrullar sitter som regel ovanpå spöet...
Köpte du en Capricorn förra året så lär du inte behöva någon ny förrän du vet vad du köpt...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG?Rätt svårt att svara när du inte vet vad du frågar efter. Varken Stradic eller Capricorn är några spinnrullar. Däremot är en Ambassadeur 6500 och en Millionaire just spinnrullar.
Haspelrullar kännetecknas säkrast av att de allra flesta har dessa på undersidan av spöt när de fiskar. Spinnrullar sitter som regel ovanpå spöet...
Köpte du en Capricorn förra året så lär du inte behöva någon ny förrän du vet vad du köpt...
Om du knappt fiskat på sistone och köpt en ny capricorn för 1 år sen har du nog en rulle för fiske ett bra tag framöver.._______________________________________
De morgenstond heeft goud in de mond
Kommentera
-
Ursprungligen postat av sthlmskille82Förra året stod ju kampen mellan Daiwa Capricorn och Shimano Stradic FH. Jag valde då en Capricorn. Är dock sugen på lite nymodigheter nu, och jag har vart inaktiv från fisket helt och hållet i typ 8-9 månader. Så nu frågar jag er: Vilka står det mellan just nu?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG?Rätt svårt att svara när du inte vet vad du frågar efter. Varken Stradic eller Capricorn är några spinnrullar. Däremot är en Ambassadeur 6500 och en Millionaire just spinnrullar.
Köpte du en Capricorn förra året så lär du inte behöva någon ny förrän du vet vad du köpt...sigpic
Kommentera
-
var tvungen att dubbelkolla att det inte var BBRF´s inlägg. men han kanske tjuvnickar!achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
-
Tjena! Kan nån som är vass på ekolod beskriva lite i detalj vad man ser på denna ekolodsbild?
...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-04, 20:12 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
14 958 visningar
1 gilla