spö gick av! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

spö gick av!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• spö gick av!

Hej!
    Jag köpte ett ul spö hos berras i höstas. sen igår så la jag det i baksätet så måste uppe delen av spöt glidit ner till bildörren så stängde jag och åkte hem sen när jag var hemma såg jag det. det är inte riktigt av men går lätt av om man får en liten fisk på. så jag undrar om man kan få ett nytt eller om jag måste ta epoxy å själv försöka?

Jag tror inte du får ett nytt om du berättar hur det gick till, kanske en rövarhistoria kan hjälpa dig ur situationen och dom ger dig ett nytt spö?

Kommentera

Ett tips bara.
      INGEN handlare går på en rövarhistoria. Alla handlare ser skillnad på olika typer av spöbrott. Alltså om det klämt eller av på annat sätt. Och om man kör rövarhistorier, så blir det tvärstopp.
      Ärlighet vara längst, och säger du som det verkligen är, så kanske din handlare hjälper dig även om det inte är en garantisak.
      Ljuger du så gör du bara bort dig själv.

Kommentera

jasså?
        Kanske att man fick bottennapp och drog lite smått bara så gick det av? :P

Kommentera

Jaha? hur ska jag göra nu då? :S
          Jag har ett års garanti på spöt men det gills väll inte om jag berättar som det är?

Kommentera

Ursprungligen postat av klant
            jasså?
            Kanske att man fick bottennapp och drog lite smått bara så gick det av? :P
            P A har så rätt, tror han har sett ett par hundra spöbrott mer än dig. En klämskada mot en avsmällt spö syns tydligt.

Och att ljuga i ett sådant läge=skämma ut sig inför personlen.
            sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av klant
              Jaha? hur ska jag göra nu då? :S
              Jag har ett års garanti på spöt men det gills väll inte om jag berättar som det är?
              Nepp, men dom kanske e snälla och hjälper dig iaf , givetvis finns ingen garanti mot klantighet så du har ju inte på ngt sätt rätt till ett nytt spö, men som sagt, dom kanske har en bra dag
              sigpic

Kommentera

drulleförsäkring hjälper mot bildörrar! , det är alltid bra att ha som fiskare, speciellt då man har lätt att käcka spön, tappa kameror etc etc.
                men då har du ju en självrisk så det hjälper ju bara om ditt spö är skapligt dyrt...
                http://teammosbricka.blogspot.com/

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

Ursprungligen postat av trashmasta
                  drulleförsäkring hjälper mot bildörrar! , det är alltid bra att ha som fiskare, speciellt då man har lätt att käcka spön, tappa kameror etc etc.
                  men då har du ju en självrisk så det hjälper ju bara om ditt spö är skapligt dyrt...
                  En minskad bonus också, inte alltid man tjänar på att använda sin försäkring

man får nästan knäcka ett par spön om man skall tjäna ngt på den , så varför inte ? ;P
                  sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av P A
                    Ett tips bara.
                    INGEN handlare går på en rövarhistoria. Alla handlare ser skillnad på olika typer av spöbrott. Alltså om det klämt eller av på annat sätt. Och om man kör rövarhistorier, så blir det tvärstopp.
                    Ärlighet vara längst, och säger du som det verkligen är, så kanske din handlare hjälper dig även om det inte är en garantisak.
                    Ljuger du så gör du bara bort dig själv.
                    P-A.. jag hade glimten i ögat när jag skrev meddelandet, självklart vet jag att personalen i affären ser skillnad på spöbrott och "spöbrott" ;-)

/
                    Wild

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 279 visningar
                    1 gilla