Jag har två nöjen, nämligen att fiska och köra motorcykel. Jag äger en ganska ful Yamaha XT 600 av 1991 års modell och nu undrar jag hur jag kan kombinera dessa två intressen? Bensinen är ju trots allt billigare med hojen och dessutom kan man ha kul på vägen till fiskestället.
Jag fiskar med fiskeväska och den kan man ju lätt ha på sig när man kör. Problemet ligger i att jag inte vet riktigt hur jag ska fästa spötuben på hojen utan att ha den i arslet. Jag vill inte heller ha den på tvären på "pakethållaren". Däremot på vänstra sidan finns det en hjälmkrok, samt ett passagerarfotstöd, som ni ser på andra bilden. Någon som har någon idé som inte kostar för mycket?
Den här hojen är inte min, men ser lika ful ut.
Annan vinkel
En till vinkel
Jag fiskar med fiskeväska och den kan man ju lätt ha på sig när man kör. Problemet ligger i att jag inte vet riktigt hur jag ska fästa spötuben på hojen utan att ha den i arslet. Jag vill inte heller ha den på tvären på "pakethållaren". Däremot på vänstra sidan finns det en hjälmkrok, samt ett passagerarfotstöd, som ni ser på andra bilden. Någon som har någon idé som inte kostar för mycket?
Den här hojen är inte min, men ser lika ful ut.
Annan vinkel
En till vinkel
Kommentera