If you have not heard of the Hawaiian tradition/superstition, absolutely, positively, no if's and's or but's, do not bring bananas on your trip!! Bananas are considered unlucky on a boat in Hawaii, and we have personally witnessed and heard way too many stories to even think about bringing bananas or anything with banana in it on a boat. We wouldn't recommend testing this superstition. Ask your skipper about this age old Hawaiian kapu.
De senaste veckorna har jag tagit del av denna diskussion på annat håll och när jag stöter på denna information så råder inga tvivel längre! Det här förklarar en hel del obegripliga blankpass man haft (eller rättare sagt som en kompis haft). Vad tror ni? Är det inte så att ni haft bananer i närheten när ni gjort ett blankpass?
De senaste veckorna har jag tagit del av denna diskussion på annat håll och när jag stöter på denna information så råder inga tvivel längre! Det här förklarar en hel del obegripliga blankpass man haft (eller rättare sagt som en kompis haft). Vad tror ni? Är det inte så att ni haft bananer i närheten när ni gjort ett blankpass?
Kommentera