Sportfiskemässan i sthlm - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sportfiskemässan i sthlm

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag högg en av bromans vadarstavar för 200 pix (hopfällbar "blindkäppsmodell") någon som testat den och vet hur bra den håller?

Kommentera

En bra mässa! Fick några trevliga pratstunder och tillfälle att känna på några intressanta spön, varav två jag redan innan hade beställt osedda av den lokale handlar'n.

Kommentera

Ursprungligen postat av bj
        Jag högg en av bromans vadarstavar för 200 pix (hopfällbar "blindkäppsmodell") någon som testat den och vet hur bra den håller?
        Jag köpte också en sån. Den kändes stabil och väldigt prisvärd. Tror den funkar. Vill nog inte veta om den ev. är dålig eftersom jag redan köpt den...

Kommentera

Det vill jag! Jag testade att hänga rätt hårt på den men jag vill hellre veta någons erfarenheter av den nu än att det sker när man vadar ut i en fors...

Kommentera

Ursprungligen postat av bj
            Det vill jag! Jag testade att hänga rätt hårt på den men jag vill hellre veta någons erfarenheter av den nu än att det sker när man vadar ut i en fors...
            Stabiliteten är nog hel okej, funkar den åt mig så håller den för nästan alla...Men alla delbara vadarstavar kan ställa till problem om den fastnar mellan stenar när man lyfter staven, då går den isär och kan vika sig när man tar nästa steg. Ser man bara upp för det så är jag övertygad om att staven fyller sin funktion...

Kommentera

Åkte upp till mässan i hopp om någe kul "billigt" erbjudande... 50 mil i onödan ..
              Det var dyrare där än hos den lokala handlaren .. Men då vet man ju du till nästa år......

Kommentera

Själv köpte jag två Broman flugrullar LA för 600 kr st. Tror att det var ett väldigt bra pris. Gillade mässan, två dagar måste man nästan gå för att suga åt sig allt...
                "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
                "Keep it simple"

//Jan O
                www.fisheco.se
                www.brofiske.net
                www.magazinefisheco.se

Kommentera

Helt OK mässa, mestadels mainstream. Söker man specialinriktningar, t ex mete, var det fel forum. Inte så mycket nytt under solen, men Berkley Blade Dancer såg giftig ut till abborr- och gösfisket (krokarna enda frågetecknet på dom...). Trevlig bildutställning, även om jag mest imponerades av killen som ställde ut sina akvareller, riktigt vassa en del av dom.

Kommentera

Ok

Tyckte mässan va ok men hade inte åkt någon längre sträcka för att gå på den. Va lite för lite av kringutrsutningn, typ tänger, väskor, etc. För mycket samma lika i de olika montrarna. Hittade dock en bag som rymmer ett antal lösa fiskelådor som i butik kostar 1700 och fick den på mässan för 1100:-

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    14 958 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art
                    av .art