Plockade isär den och följde allt från videon förutom att öppna lagren och det gick väl ganska smidigt tycker jag, fjädrarna till tumtangenten var väl lite knepiga att få på plats igen men inga större problem. Är väl dock inte helt nöjd med slutresultatet då jag tycker den låter lite mer nu än innan. Mekaniskt känns den bra men lite mer låter den allt. Får se om jag orkar göra om allt och se om det blir bättre eller testa fiska på och se hur det går. Man får la skicka in den till rulldoktorn i slutändan ändå så det blir riktigt gjort 
En sak som jag tyckte var konstig var att jag saknade en av grejerna han hade på videon. Här har han en washer under e-clip men det hade då inte jag. På min är det e-clip och sen direkt worm shaft washer. Och nej, jag sköt inte iväg något haha, var så sjukt försiktig

En sak som jag tyckte var konstig var att jag saknade en av grejerna han hade på videon. Här har han en washer under e-clip men det hade då inte jag. På min är det e-clip och sen direkt worm shaft washer. Och nej, jag sköt inte iväg något haha, var så sjukt försiktig
Kommentera