Flugfiskarna verkar ha gett upp om den här säsongen och även om inte jag gjort det riktigt ännu så ligger det väl just nu närmare till hands med inomhusaktiviteter än att stå på någon strand och kasta efter köldstela öringar. Jag har ett ganska stort arbete på gång med att gå igenom alla gamla fiskeprylar och sortera ut det som ska behållas och på olika sätt göra mig av med det jag inte har användning för. Dessutom ska jag mecka med mina nya multirullar och lära mig att kasta med dem. Det senare får nog bli utomhus... I övrigt blir det väl en del nätfiske. Här bland annat.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Brasfiske
Collapse
X
-
I övrigt blir det väl en del nätfiske.
Dom orden här på FS är ju värre än att svära i kyrkan.
Men du har mitt stöd Lausvik, om du blir jagad av talibanernaDet finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
-
Ursprungligen postat av Exxet Visa inläggHuua:
Dom orden här på FS är ju värre än att svära i kyrkan.
Men du har mitt stöd Lausvik, om du blir jagad av talibanerna
Kommentera
-
Nätfiske med en wirre eller två är ju riktigt trevligtGå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Team CTM Visa inläggNätfiske med en wirre eller två är ju riktigt trevligt
Kommentera
-
Ursprungligen postat av lausvik Visa inläggDu brukar alltså kombinera nätfiske och pimplande?Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).
Kommentera
-
Ursprungligen postat av lausvik Visa inläggTack, Exxet! Fast jag menade naturligtvis inte fiske med nät utan på nätet...
Absolut!!!Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Exxet Visa inläggGissade det men jag blev lite skraj till en början, Du har inget aning om vilket rött skynke ordet nät kan vara !
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 024 visningar
1 gilla
|