Fiske För Alla. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske För Alla.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av pikecatcher
    Kul med alla som klagar. Ta t.ex. Henrik_L, han skriver "FFA är skit för mig eftersom jag varken sysslar med laxtrolling eller flugfiske".

Ska inte alla som gillar laxtrolling eller flugfiske få läsa om det? Det finns andra fisketidningar, köp dem istället. Varför köpa en tidning som man inte gillar? Eftersom FFA finns kvar finns det uppenbart en läsarkrets.

För övrigt tyckte jag att artikeln om junkdrag var ett trevligt tidsfördriv.

Om ni ska klaga så klaga på Damernas eller Biljournalen. Där finns inga fiskereportage.. hua vilka dåliga tidningar.
    jag tror du missade det där med "mig". Den är dålig för just mig eftersom just jag inte gillar laxtrolling och flugfiske. Jag har aldrig nånsin missunnat nån annan nåt i hela mitt liv (nåja gubben som tog min 8 kilosgös och klubbade den) så visst ska dom få läsa om sin trolling!
    my precious....

Kommentera

Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
      Slungan

Kommentera

ja fyfan visst kan man skratta sej harmynt
        my precious....

Kommentera

Ursprungligen postat av pikecatcher
          Kul med alla som klagar. Ta t.ex. Henrik_L, han skriver "FFA är skit för mig eftersom jag varken sysslar med laxtrolling eller flugfiske".

Ska inte alla som gillar laxtrolling eller flugfiske få läsa om det? Det finns andra fisketidningar, köp dem istället. Varför köpa en tidning som man inte gillar? Eftersom FFA finns kvar finns det uppenbart en läsarkrets.

För övrigt tyckte jag att artikeln om junkdrag var ett trevligt tidsfördriv.

Om ni ska klaga så klaga på Damernas eller Biljournalen. Där finns inga fiskereportage.. hua vilka dåliga tidningar.
          Jag kan tänka mig att Henrik_L klagar en del eftersom tidningen inte alltid varit så som den är nu. Förr var det mer spinnfiskerepotage och även en del mete i tidningarna, framförallt mer av gädda, abborre och gösfisket. Så minns jag att jag uppfattade FFA för ett par år sedan.

Kommentera

jag sa mest att tidningen inte passade mej och att jag läste den mest för fiskehistorien som jag tror engstöm skriver om det nu är att kalga vete fan :P
            my precious....

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
            64 svar
            15 181 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg .art