Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Låten Fiska Gädda - GäddHouse DeLuxe
Collapse
X
-
Haha, du är ju för skön! Ska bli kul att höra se senare. Blir det en video också?C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Blir inte bättre än sådär. Annars får man hålla sig till tåls till "Fiska Gädda" releasen.
Ursprungligen postat av msjodin Visa inläggGe oss en teaser då!
Om jag hade tid, och ork så absolut. Eller kunde redigera filmer.
Så antagligen inte.
Sen tror jag inte alla skulle förstå att allt är som ett skönt skämt med ironi. Den risken att inte kunna visa sig ute på stan (läs Rimbo) efter att ha gjort en video, hmmm.. vi får se Bergman. Eller du kanske erbjöd dig att regissera?
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggHaha, du är ju för skön! Ska bli kul att höra se senare. Blir det en video också?
Kommentera
-
Stefan: Det är en helt ny genre, GäddHouse. Jag har iof blivit skadad, har lyssnat på den på repeat i bilen i några veckor. Men tror den iaf kan vara ett alternativ till Bröderna Slut och Gäddan Gert. "Jag är den gäckande gäddan Gärt"... Svår textstrof att konkurrera med!! Hade aldrig hört innan du skrev om den. Men den påminner lite om min låt faktiskt... Haha.. på riktigt!
Ursprungligen postat av opius Visa inläggLängtar efter denna då den enda låten på spotify om en gädda i nuläget är gäddan gert med bröderna slut
Kommentera
-
Ursprungligen postat av opius Visa inläggLängtar efter denna då den enda låten på spotify om en gädda i nuläget är gäddan gert med bröderna slut
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ThePikeFather Visa inläggStefan: Det är en helt ny genre, GäddHouse. Jag har iof blivit skadad, har lyssnat på den på repeat i bilen i några veckor. Men tror den iaf kan vara ett alternativ till Bröderna Slut och Gäddan Gert. "Jag är den gäckande gäddan Gärt"... Svår textstrof att konkurrera med!! Hade aldrig hört innan du skrev om den. Men den påminner lite om min låt faktiskt... Haha.. på riktigt!
GäddHouse låter kungligt!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 132 visningar
1 gilla
|