Gemensam beställning från ex USA ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gemensam beställning från ex USA ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gemensam beställning från ex USA ?

Vet inte om detta har varit uppe innan men skulle det finnas intresse av att göra en gemensam beställning från t ex staterna på fiske grejer, det gör man ju med framgång inom många andra olika hobbys.
    Iof har vi numera attitudebaits och andra affärer som pressar priserna lite men skulel det inte finnas pengar och tjäna genom att beställa tillsamans så fraken blir liten?

Jag kan ju sägan u att jag är alldeles för ung för att håla i en sådanhär beställning men någon annan, vi skulle ju kunna skicka med en 100 extra som tack för att man höll i den?
    varför nappar det aldrig?

Man skulle kunna tjäna en rätt bra slant på att göra så, problemet är bara vem som ska hålla i det.

Det krävs en jäklans massa pill med beställningar, betalningar, leveranser m.m. innan köpet är i hamn. Fast om någon är sugen på att ålla i det så är jag på

Kommentera

Jag är klart intresserad och jag har "rätt" ålder för att kunna hjälpa till, men det kan bli bökigt. Jag har redan gjört en önskelista hos Cabela's som skulle gå på över 400$.

Det går nämligen att göra en önskelista hos Cabela's och tom. att skicka den till någon annan, och på det viset kan man sammanfatta flera önskelistor och skicka en enda beställning. Om vi tar diskusionen på PM vi kan kanske komma nån vart. Jag kan kunna tänka mig att ställa upp som "beställare" men jag skulle inte göra det för att känna pengar. Det återstår en fråga: vems bankkort skall användas? Jag är inte så pigg på att "låna" mitt. Men det tål att diskuteras.
      Tight lines!
      CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

om någon är på G att fixa något från t.ex cabela's så tvekar jag INTE att haka på... de har en del saker som jag tänkt beställa ändå.

bara att hojta

Kommentera

jag beställer ca 4 gånger varje år i us sen har jag en polare i us som får kolla sakerna och sedan skickar han över det hit när han ser att det stämmer. Dock är det problem sedan ett tag tillbaka att skicka över elktronik typ ekolod... om du köper det direkt igenom butiken, vissa är så hårda att när dom ser att ditt visa är reggat i swe så skickar dom inte ekoloden...
          Deluxe lures thats my work.

Kommentera

Ursprungligen postat av fogelberg
            om någon är på G att fixa något från t.ex cabela's så tvekar jag INTE att haka på... de har en del saker som jag tänkt beställa ändå.

bara att hojta
            Personligen köper jag inget ifrån cabelas deras frakter avskräcker mig ganska mycke trots att jag bara skickar det inom US... Jag köper mest ifrån basspro, muskyshop, Pastikas, Thornebros.. mfl...

Kommentera

Det med Cabela's tatt jag upp med tanke på att man kan göra önskelistor hos dem. Att vi beställer ifrån annan butik är en annan sak.
              Tight lines!
              CDan

Kommentera

du kan göra önskelista hoss basspro oxå...

Kommentera

ja eller till linuz för du får allt så billigt å bra
                  //Me

Kommentera

Ursprungligen postat av linu_z
                    Personligen köper jag inget ifrån cabelas deras frakter avskräcker mig ganska mycke trots att jag bara skickar det inom US... Jag köper mest ifrån basspro, muskyshop, Pastikas, Thornebros.. mfl...
                    Vad menar du med att det kostar mkt? De tar $13,95 för order över $200,00, och detta tycker jag inte att det är dyrt.
                    Tight lines!
                    CDan

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 021 visningar