Jiggen som alla talar om... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jiggen som alla talar om...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av m@
    Fan att ni bara orkar! Vem som är bäst på vad, hit och dit. Vilken jävla roll spelar det ö h t? Är inte det enda mätbara att man har sig själv som enda konkurrent?? Huvudsaken att man utvecklas och trivs i sitt eget fiske utifrån sina egna villkor, resten är ju för fan ren dynga. Snacka om fjortisdiskussion!
    Japp, känns som en rätt överflödig diskussion....Alla vet ju att det är jag som är bäst, så sluta tjafsa....OK?
    Hälleflundrafiskare

Kommentera

Ursprungligen postat av BBRF
      Jenk...Det tror jag faktiskt inte, även om det är en i högsta grad hypotetisk diskussion..Däremot skull han säkert krossa i gösjiggning...
      *asg* De flesta treåringar skulle krossa BBRF i abborrjiggning om han inte hade en ovanligt tursam dag....

Kommentera

Nu låter det mer som det ska. BBRF, kommer sakta men säkert för varje år. Tänk bara att för några år sen var han ju kung på havsfiske. Nu börjar han pimpla och jigga. Snart ser vi honom sitta ute i busken och metar grov sarv. Han framtid kan bara bli bättre. Väntar med spänning på grisborren Hugo på runt 2 pannor åker upp. Är man så fiskesugen kan det inte bli ett misslyckande.
        Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jenk
          Vad jag menar ar att en grym fiskare som ar bra pa att jigga ta Push Up till exempel skulle fiska skiten ur en samre jiggfiskare som mig aven pa mina egna vatten.
          Helt rätt jenk det sitter i fingrarna precis som vid pimpel, har sett det så många gånger så det måste stämma
          I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Ursprungligen postat av KG?
            *asg* De flesta treåringar skulle krossa BBRF i abborrjiggning om han inte hade en ovanligt tursam dag....

Lustigt.....KG? fiskar ju som en treåring men det känns ändå inte som han krossar i abborrjiggning....
            Hälleflundrafiskare

Kommentera

Ursprungligen postat av elanen
              Nu låter det mer som det ska. BBRF, kommer sakta men säkert för varje år. Tänk bara att för några år sen var han ju kung på havsfiske. Nu börjar han pimpla och jigga. Snart ser vi honom sitta ute i busken och metar grov sarv. Han framtid kan bara bli bättre. Väntar med spänning på grisborren Hugo på runt 2 pannor åker upp. Är man så fiskesugen kan det inte bli ett misslyckande.

Njaa.....Sarven får nog vänta......Det blir hårdkörning i Norge nästa år...
              Hälleflundrafiskare

Kommentera

Ursprungligen postat av natito
                Har inte de på sportfiskecompaniet Dragon mystery spöet?..... det är ett jiggspö med känslig topp eller hur?
                Ja precis... Angående jiggfiske i andra vatten, sj utgår jag alltid istort sett ifrån samma taktik för att sedan testa och hitta lösningen på fisket...

Jag det är spöet som har en "mycket" känslig topp....
                Deluxe lures thats my work.

Kommentera

Ursprungligen postat av BBRF
                  Njaa.....Sarven får nog vänta......Det blir hårdkörning i Norge nästa år...
                  Ser jag fram emot med spänning.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sture
                    Ser jag fram emot med spänning.
                    Förstår det Sture...Men jag är rädd för att BBRF syftar på fiske...

Kommentera

• Ursprungligen postat av m@
                      Fan att ni bara orkar! Vem som är bäst på vad, hit och dit. Vilken jävla roll spelar det ö h t? Är inte det enda mätbara att man har sig själv som enda konkurrent?? Huvudsaken att man utvecklas och trivs i sitt eget fiske utifrån sina egna villkor, resten är ju för fan ren dynga. Snacka om fjortisdiskussion!
                      Håller fullständigt med! Var ju jag som startade tråden iof, men det var ju om reklamen på relaxjiggen var trovärdig eller ej

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
                      7 svar
                      1 526 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
                      Startad av highfour, 2010-11-10, 13:34