Fiske för alla vs Fiskefeber - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske för alla vs Fiskefeber

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Fiskefeber gillar jag =)

beställde en prenumation 4 nummer + en okuma haspelrulle 530

fick första numret men betalde in ca 3 veckor senare...10 dagara senare så komemr det 3 buster i brevlådan..
    ringer ner och klagar och dom säger att dom genast skall skicka min rulle och vobblerna fick jag behålla som plåster på såret......var dom sen som fick mig att börja med jerkfiske....

Det gick en vecka så kom det ett nytt paket ifrån FF, kul äntligen min rulle...men NEJ då fick jag en spole med 500 meter 0,25 mm nylon lina....ringde ner igen och vart lovad en rulle till min nya lina...det tog drygt en vecka så ett nytt paket ifrån FF, detta var på en torsdag....öppnade och se där min rulle kom till sist...sen på tisdagen veckan efter kom det en till haspelrulle....så bara tacka och ta emot

2 haspelrullar Okuma 530
    500 meter Nylon lina
    3 buster jerk
    4 nummer av Fiskefeber

för endast 349 kr
    bättre än så blir det inte =)

Kommentera

hehe går tidningen omkull är det ditt fel :P
      my precious....

Kommentera

Är det någon som testat grejerna i erbjudande 1 om man tecknar en prenumeration på FiskeFeber här från FS? Ett 4-delat 9" Watermark spö, en 3000 Codex Haspelrulle och 6 nummer FF. Behöver ett bra resespö och undrar hur dom här grejerna är?

Kommentera

Ursprungligen postat av schlusser
          du går sannerligen på säljknepet Henrik L... Fiskefeber lockar med dessa erbjudanden som, visst, är mycket bra.. men de är väl i det långa tidningen man prenumenerar på!! Jag tycker iof att fiskefeber är bättre än FFA eftersom FFA kör så förbannat mycket trolling nu för tiden... Men den bästa tidningen kommer nog att vara Fiske Journalen ett bra tag till om dom inte gör massa megamisstag! Det spelar ingen roll vad eller om det är nån speciell premie, ta den fisketidning som du själv tycker är mest intressant!
          Jag går också på "säljknepen". Visst håler jag med om att det är tidningen som är produkten. Men det upplägg som Fiskefeber haft gör att det inte bara handlar om tidningen längre.
          För mig är det välkommet att få/få köpa en bra premie tillsammans med prenumerationen.
          Har svårt att se att det skulle vara ngt negativt att vilja "göra ett klipp"? Om det i framtiden skulle bli fler av fisketidningarna som valde att locka med liknande erbjudanden som FiskeFeber haft skulle jag "gå på" dom också.
          <*)))>< <*)))>< <*)))><
          Sitt inte där och slöa, ut och fiska!!!

Kommentera

Valet är mycket enkelt eftersom FFA riktar sig till flugfiskare och kött-trollare,och jag inte är intresserad av något sånt så är Fiske-Feber mitt val.
            Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
            Orson Welles

Kommentera

Ursprungligen postat av K...
              Valet är mycket enkelt eftersom FFA riktar sig till flugfiskare och kött-trollare,och jag inte är intresserad av något sånt så är Fiske-Feber mitt val.
              Är man som FFA läsare o "kött-trollare" välkommen att köpa dina drag eller ..?

Kommentera

finns inget bra med ffa alls

Kommentera

Ursprungligen postat av K...
                  Flugfiskare och kött-trollare, det var en jävla kombination. Vad är man om man prenumererar och läser Fiskejournalen. Nyfiken
                  C&R hit ... C&R dit ..... egentligen mest ett storstadsfenomen.

Kommentera

hehe Visst finns det väl bra saker med FFA med. jag gillar skrönorna faktiskt. Men det är för mkt flugfiske det håller jag med om.
                    my precious....

Kommentera

Ursprungligen postat av Henrik_L
                      hehe Visst finns det väl bra saker med FFA med. jag gillar skrönorna faktiskt. Men det är för mkt flugfiske det håller jag med om.
                      Haha, håller med dom andra, finns inte något som jag gillar i FFA. Köper du en tidning för att läsa en rolig "skröna" är det nog inte en fisketidning du skall satsa på

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      14 958 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art