Fiske för alla vs Fiskefeber - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske för alla vs Fiskefeber

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

tycker det är skitbra att man kan få en prenumeration och med pristillägg en reduserad vara, lika som det är bra att man kan teckna en helt vanlig enkel prenumeration utan att behöva få en jävla pisswobbler
    Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
    Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
    Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

Min premuneration gick precis ut. Ska definitivt förnya den.

Men har dom kvar Buster Jerk erbjudandet? Isåfall var?

Kommentera

Jag tror faktiskt att iaf en förstod vad jag menar, tack andreas Visst är det skitbra att kunna få en bra premie om man vill!

Jag vet inte riktigt vad jämförelsen ligger i sibylla och macdonalds och plastleksaker och Buster Jerks. Eller så är det så att det ska tjafsas om precis allt. Jag vet inte vad ni ger era barn för leksaker. Är det Buster Jerks så är det nog bra om ni tar bort krokarna först.
        my precious....

Kommentera

Ursprungligen postat av Henrik_L
          Jag tror faktiskt att iaf en förstod vad jag menar, tack andreas Visst är det skitbra att kunna få en bra premie om man vill!

Jag vet inte riktigt vad jämförelsen ligger i sibylla och macdonalds och plastleksaker och Buster Jerks. Eller så är det så att det ska tjafsas om precis allt. Jag vet inte vad ni ger era barn för leksaker. Är det Buster Jerks så är det nog bra om ni tar bort krokarna först.
          Tyckte faktiskt jag kom riktigt närma. Du väljer inte en tidning p.g.a. premier , eller`? Du väljer heller inte Mc p.g.a. leksak, eller? Visst, du väljer det du gillar, passar dig , bäst, eller? Sen om det är en premie du gillar=bonus. Är det en leksak du gillar= bonus. Men inte fan väljer man efter den som har bäst bonusar?!
          sigpic

Kommentera

Näe inte om man gillar den ena bättre. Jag tycker båda är ganska likvärdiga. Jag vill ha nåt att läsa en gång i månaden eller nåt och då väljer jag såklart att hellre få tre buster jerks än en skräpwobbler jag inte använder.

Men det jag menade mest var att det är snålt av fiske för alla att inte erbjuda gamla prenumeranter en premie när man förnyar. Det tycker jag man kan vara värd om man varit trogen läsare.
            my precious....

Kommentera

Ursprungligen postat av Henrik_L
              Näe inte om man gillar den ena bättre. Jag tycker båda är ganska likvärdiga. Jag vill ha nåt att läsa en gång i månaden eller nåt och då väljer jag såklart att hellre få tre buster jerks än en skräpwobbler jag inte använder.

Men det jag menade mest var att det är snålt av fiske för alla att inte erbjuda gamla prenumeranter en premie när man förnyar. Det tycker jag man kan vara värd om man varit trogen läsare.

Ser du inte skillnad på FFA och FB ?

Kan ju bara nämna att det är precis vad dom vill, locka villrådiga med premier...

EDIT; FB är iofs MKT. bättre än FFA så denna ggr. gör du ett klkt val, även fast du utan vetskap väljer via en premie.Se upp, den sämsta tidningen kan ha den bästa premien, och då sitter du med en helårsprem. full av skit
              sigpic

Kommentera

du går sannerligen på säljknepet Henrik L... Fiskefeber lockar med dessa erbjudanden som, visst, är mycket bra.. men de är väl i det långa tidningen man prenumenerar på!! Jag tycker iof att fiskefeber är bättre än FFA eftersom FFA kör så förbannat mycket trolling nu för tiden... Men den bästa tidningen kommer nog att vara Fiske Journalen ett bra tag till om dom inte gör massa megamisstag! Det spelar ingen roll vad eller om det är nån speciell premie, ta den fisketidning som du själv tycker är mest intressant!
                Rostbiff opch vinäger

Kommentera

Jo jag ser jättestor skillnad FFA är mer flugfiske tycker jag. Dom andra vänder sej väl lite mer till alla. För mej är dom ändå rätt likvärdiga. Jag läser fiskeskrönan om det är nån sån. Den dom skriver i FFA brukar vara rätt roligt skriven. Jag hatar egentligen att läsa överhuvudtaget men det är ju fiske så.....men det räcker allt med en.
                  my precious....

Kommentera

Jag har ingen aning om när min prenumeration går ut på fiskefeber, någon som vet om man får något medelande i tidningen eller på något sätt när den går ut ?

Kommentera

Ursprungligen postat av Mikespike82
                      Jag har ingen aning om när min prenumeration går ut på fiskefeber, någon som vet om man får något medelande i tidningen eller på något sätt när den går ut ?
                      Nytt Inbetalningskort? Haha, annars skulle jag premunera på allt läsvärt året om
                      sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 282 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art