Ursprungligen postat av Push-Up
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vetenskapligt degtest
Collapse
X
-
Appropå micro...fick ett tips om att mjuka upp jiggar i micron......jag testade och det sprakade och slog gnistor som f*n......och nej, ingen jiggkrok var med och det var en gul curlytail (altså ingen fotofinish, flakes el. dyl i färgen)
Vågar inte testa igen....Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
Kommentera
-
Ja har använt den som kostar 45:-
Men jag misstänker starkt att det mest var en tillfällighet att den riktiga mörtstugan inte fångade mer. Fisken borde hitta ut mycket lättare ur de som jag använder så om man har tänkt att ha buren i länge så lär varenda firre simma ut igen.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Skönt med motordriven borr !
Ett tips är väl att man kanske ska minska ingångarna en aning för att minska risken att firrarna hittar ut.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ramon Dekker
Ursprungligen postat av AriJo, jag kan läsa och såg att mörtsugan var från jula... Det är bara det att dem har många olika typer av fångstburar på jula. I och med att han skrev att hans kompis hade en "riktig" mörtstuga så antog jag att Bergman har en annan typ. Den buren som heter mörtstuga på jula är nämligen också en "riktig" mörtstuga. Den ser precis ut som det jag kallar för mörtstuga iaf. Tänkte som sagt att han kanske hade någon av dem andra burarna och blev då intresserad eftersom den verkar fiska bättre...
Jag förklarar också mitt inlägg på samma vis. Vidare så skrev jag att jag var tacksam för tips om mörtstugefiske, även om du tolkade det på annat sätt. Eftersom jag uppfattade det som att tråden gällde effektiviteten hos olika degtyper, så ville jag framhäva att jag var tacksam för tips gällande detta.
Kommentera
-
Ari, vill inte gå för mkt offtopic, men koka blir inte tillräckligt varmt, har testat fler ggrEgenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 014 visningar
1 gilla
|