Fixar inte vilken fiskebutik som helst idag slipningen av skäret eller? Billigt också! Har aldrig hört om folk som har haft problem med UR! Visst är det viktigast till tävlingpimpel. Men ismetar man och flyttar spöna aktivt blir det EXTREMT jobbigt att stå och veva "extravarv". Det är jobbig nog som det är att borra 205mm hål. Det gör givetvis att man tänker, nej jag orkar inte flytta ett spö. Så jag skulle vilja säga att det till allt fisket är viktigt med ett bra borr som man kan lita på. Elanen, det är nog enligt min mening större chans att skären, som inte håller samma höga standard som UR;s, lossar. Mitt Lazerborr "tappade" flera skär.
Tittar man på en vanlig klubbtävling är det kanske till 90% UR borr. Det borde säga det mesta, jag tycker det är lika viktig att ha ett bra borr till allt fiske. På sikt kommer det i vilket fall att bli ett ANTAL hål borrade. Rutinerade fiskare som "slänger bort" sina Lazerborr till föärmånen till UR förkommer ofta med. Så varför inte köpa ett UR borr direkt, ist för ett Mora som du kommer bli missnöjd med för att sedan köpa ett UR. Ett isborr som UR kommer alltid vara lättsålt om du inte skulle tycka att fisket var det du trodde det skulle vara.
Tittar man på en vanlig klubbtävling är det kanske till 90% UR borr. Det borde säga det mesta, jag tycker det är lika viktig att ha ett bra borr till allt fiske. På sikt kommer det i vilket fall att bli ett ANTAL hål borrade. Rutinerade fiskare som "slänger bort" sina Lazerborr till föärmånen till UR förkommer ofta med. Så varför inte köpa ett UR borr direkt, ist för ett Mora som du kommer bli missnöjd med för att sedan köpa ett UR. Ett isborr som UR kommer alltid vara lättsålt om du inte skulle tycka att fisket var det du trodde det skulle vara.
Kommentera