Mycket fisk i den sjön nu då..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiskodling saboterad
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av MrDejefors Visa inläggTråkigt att man bor en miljon mil bort och ingen bil.
Nån lär ju få någon feting gädda tycker man, om det nu finns gädda i sjön
Kommentera
-
Ursprungligen postat av touchofred Visa inläggGjorde dom där för att dom tycker det är fel med fiskodlingar?
Fisken kommer väl garanterat dö nu ändå??
Kommentera
-
Ja fy satan... Får jag tag i den dumma jävel som har gjort det här kommer han inte att återvända i helt skick den saken är säker...
Helt otroligt att sådana där ens har hjärnkapacitet att driva autonoma nervystemet.. Sabotera för dels odlaren, sen den inhemska fisken i vattnet, plus att det kommer eh hel hoper med jävla asgamar som ska fiska upp regnbågen så att dom har buckla på frysboxlocket för att förmodligen sälja fisken vidare.... fy fan säger jag bara..
Det är dessutom mitt hemmavatten, så jag vet ungefär vad jag pratar om...
Kommentera
-
Tycker personligen att om man bedriver kassodling så bör man räkna med att sådant här händer och det tror jag också att man gör.
Just därför borde inte kassodlingar vara tillåtet. Det är lixom inte 4e 5e eller sista gången detta händer.
Har man kassodlingar kan man inte på ett bra sätt försäkra sig om att man inte släpper ut tonvis med fisk som inte skall ut i vattendraget den är placerad i.
Kommentera
-
Tycker personligen att om man bedriver kassodling så bör man räkna med att sådant här händer och det tror jag också att man gör.
Just därför borde inte kassodlingar vara tillåtet. Det är lixom inte 4e 5e eller sista gången detta händer.
Har man kassodlingar kan man inte på ett bra sätt försäkra sig om att man inte släpper ut tonvis med fisk som inte skall ut i vattendraget den är placerad i.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sg Visa inläggTycker personligen att om man bedriver kassodling så bör man räkna med att sådant här händer och det tror jag också att man gör.
Hur vore det om folk kunde lära sig att ge fan i andras saker i stället, så vore det inga större problem..
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-02-15, 12:55 -
-
Svar till KEPWORTH Litiumbatteriav SpringarenSjukt att Svenska sportfiske butiker tar 10t för något man kan köpa för 2500kr, är det samma batteri...1 Foto
-
igår, 20:20 -
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
2024-11-17, 23:18 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 181 visningar
1 gilla
|