forshaga - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

forshaga

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

ta chansen o sök dit.. ja ångrar mig grymt mycket att jag aldrig gjorde d så nu sitter man o plågas tredje året på en datorutbildning istället, sämsta valet i mitt liv..

Kommentera

jag sökte dit, med sedan när man fick svar på intagningarna så visade det sig att min SYO inte hade skickat in min ansökan
      Hade gärna gått om 1 året i gymnasiet om jag fick chansen att börja där men nu sitter man 2-a året på grafiskt utbildnings center och är så långt bort från fiske man kan komma
      / Kämpar på.

Kommentera

asså jag tyckte att mina 3år där va grymt roliga, men sen efter får man ångest att man gjort något som inte leder till jobb. Ska man hitta ett heltid's åretrunt jobb så är chanserna minimala tyvärr.. Möjligtvis sportfiskebutik och ett sådant jobb kan man få utan denna utbildning det jag vill säga är att i dessa tiderna med så få jobb så är jobben inom sportfisketurismen ännu färre om du inte vill satsa på ett säsongsjobb vilket kanske funkar några år men svårt att kombinera 2 jobb så...
        Deluxe lures thats my work.

Kommentera

Ursprungligen postat av NisseN
          jag sökte dit, med sedan när man fick svar på intagningarna så visade det sig att min SYO inte hade skickat in min ansökan
          Hade gärna gått om 1 året i gymnasiet om jag fick chansen att börja där men nu sitter man 2-a året på grafiskt utbildnings center och är så långt bort från fiske man kan komma
          Men GUC är inte så pjåkigt! Vilka läckra beten ska inte du kunna designa och skapa häftiga VR-presentationer till!
          Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
          64 svar
          15 369 visningar
          1 gilla
          Senaste inlägg .art